راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره بانک ملت برای مدت ۲ سال

با رأی سهامداران در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک ملت، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره این بانک برای مدت دو سال انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این جلسه که به ریاست علیرضا عسگری مارانی و نظارت میری نماینده دولت و خالق نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین و همچنین دبیری نورمحمد حسینی رئیس اداره کل حقوقی بانک ملت و با دستور کار انتخاب اعضای هیئت‌مدیره برگزار شد، پس از رأی‌گیری از سهامداران حاضر در مجمع، پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره این بانک برای مدت دو سال، مشخص شدند.

انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره بانک ملت برای مدت ۲ سال
انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره بانک ملت برای مدت ۲ سال

بر اساس رأی‌گیری انجام‌شده از میان داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره بانک ملت که تأییدیه بانک مرکزی را دریافت کرده‌اند، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، علی‌رضا لگزایی، محمد بیگدلی، دکتر حمید تاجیک و حسن روستا به‌عنوان اعضای اصلی و بهمن اسکندری و حسین بهاری به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره، برگزیده شدند.

با این رأی‌گیری، اعضای هیئت‌مدیره فعلی بانک ملت برای مدت دو سال دیگر ابقا شدند و دو عضو نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل، به ترکیب فعلی، اضافه شدند. در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک ملت، بیش از ۷۵ درصد سهامداران حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.