راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت دسته‌ای از طریق سامانه «کیلید» فراهم شد

بانک آینده، به‌منظور تأمین رضایت بیش‌تر هم‌وطنان، امکان پرداخت دسته‌ای قبوض، حقوق، سود سهام و… را فراهم کرد.

بانک آینده باهدف پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان حقوقی و مشترک و نیز صرفه‌جویی در وقت و هزینه آن‌ها، قابلیت پرداخت دسته‌ای به حساب‌های کارکنان یا ذی‌نفعان مشتریان را از طریق سامانه کیلید، فعال کرد.

کاربران سامانه «کیلید»، قادر خواهند بود بدون مراجعه به شعب بانک و از طریق نسخه «وب‌کیلید»، نسبت به پرداخت حقوق، پاداش، سود سهام و … به‌حساب ذی‌نفعان در بانک آینده و یا سایر بانک‌ها، اقدام کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده، بدین منظور لازم است مشتری ِسامانه کیلید، ضمن فعال نمودن «گذرواژه وب»، به نشانی: (key.ba24.ir) (محیط وب سامانه)، وارد شده و نسبت به بارگذاری فایل دسته‌ای به فرمت اکسل و یا «CSV»، اقدام کند. بدین ترتیب، دستور برداشت از حساب مبدأ ایجاد و مشابه دستور پرداخت‌های انفرادی، به کارتابل امضا دار/ امضا داران ارسال شده و پس از تأیید ایشان، مبلغ موردنظر به‌صورت برخط (آنلاین)، به حساب‌های مقصد (حساب بانک آینده و یا سایر بانک‌ها) واریز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این سامانه، می‌توان به امکان واریز به حساب مشتری با بارگذاری فایلی شامل یکی از اقلام اطلاعاتی «شماره‌حساب بانک آینده»، «شماره کارت بانک آینده» و «شماره شبای سایر بانک‌ها»، به‌صورت ترکیبی در یک فایل اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.