راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

Backbase بالاترین امتیاز را در گزارش جدید فارستر در حوزه پلتفرم بانکداری دیجیتال کسب کرد

شرکت هلندی Backbase بار دیگر توانست در آخرین گزارش سه ماهه سال 2017 فارستر، در حوزه پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال، پیشرو باشد و بالاترین امتیاز را از میان 10 شرکت دیگر به دست آورد. سرویس‌های شرکت بکبیس (Backbase) در ایران نیز به نمایندگی شرکت رمیس در حال ارائه به شبکه بانکی کشور است.

در این گزارش، یازده شرکت ازجمله Backbase، CR2، EdgeVerve، Finastra، Intellect Design Arena، Intelligent Environments، NETinfo، anking Software، Tagit، Tata Consultancy Services و Temenos در 35 حوزه مجزا مورد بررسی قرار گرفتند که این 35 حوزه را می‌توان در سه بخش اصلی و مهم ویژگی‌ها و خدمات کنونی، استراتژی و حضور در بازار، طبقه‌بندی کرد.

پس از بررسی‌ها، پلتفرم بانکداری دیجیتال آمنی چنل (Omnichannel) شرکت بکبیس (Backbase) توانست بالاترین امتیاز را به دست آورد. همچنین این شرکت برای مجموع کسب‌وکارش و همین‌طور قابلیت‌ها و توانایی‌هایش در حوزه آمنی چنل نیز از میان دیگر رقبایش، بالاترین امتیاز و رتبه را کسب کرد.

یس بر این باور است که پیشرو بودن این شرکت در آخرین گزارش فارستر، نشان‌دهنده این موضوع است که بکبیس همچنان در رأس نوآوری‌های دیجیتال قرار دارد. بکبیس از کسب چنین دستاورد بزرگی خوشحال است و در تلاش است تا سرعت تحولات دیجیتال مشتریانش را نیز تسریع بخشد.

مشتریان می‌توانند با مشاهده این تصاویر و جداول، ارزیابی محصولات شرکت‌ها را ببینند و باتوجه به نیازهایشان، آن‌ها را مقایسه کنند:

 

شرکت بکبیس در خصوص توانایی‌ها و قابلیت‌های تعامل و همین‌طور پشتیبانی آمنی چنل گسترده خود، توانست برتر و بهتر بودن خودش را نسبت به سایر شرکت‌ها نشان دهد. از آخرین گزارش منتشرشده فارستر در سال 2016، پلتفرم بانکداری دیجیتال بکبیس قابلیت‌هایش را در حوزه‌های بانکداری خرد، مشارکتی و خصوصی ارتقا داده است.

امروزه این پلتفرم، بهترین و برترین محصول موجود در بازار است که ویژگی‌های دیگری ازجمله تجزیه‌وتحلیل‌های حمایتی، فروش غنی دیجیتال و قابلیت‌های بازاریابی دارد. همچنین راهکار این شرکت به‌طور گسترده‌، کانال‌های مختلف مشتری را پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌ها و امکانات آمنی چنل دارد.

معماری راهکار بکبیس به‌خوبی طبقه‌بندی شده است، نهایت استفاده را از میکروسرویس‌ها انجام می‌دهد و به کاربران امکان ایجاد و مدیریت کسب‌وکار خود، بر روی راهکارهای Back-end موجود را می‌دهد.

نقشه راه بکبیس، پیشرفت‌های بسیاری را در خود جای داده است ازجمله پشتیبانی از سرویس‌های بومی مبتنی بر کلود، شکل‌دهی سفر مشتری مبتنی‌بر هوش مصنوعی و تطابق کامل با قوانین جدید PSD2. درمورد چالش‌هایی که شرکت بکبیس درخصوص سرعت زیادی که در نوآوری دارد گفته می‌شود که این شرکت بیشتر تمرکزش را بر روی افزایش توانایی‌های فعلی خود قرار داده است.

هرچند علی‌رغم سرعت زیاد بکبیس در نوآوری، مشتریان این شرکت فیدبک‌های خوبی نسبت به کیفیت نرم‌افزارهای آن ارائه کرده‌اند. درواقع باید گفت که بکبیس جزو شرکت‌هایی است که مشتریانش هیچ شک و تردیدی نسبت به انتخاب دوباره سرویس‌های آن ندارند.

در حال حاضر پلتفرم شرکت هلندی Backbase که سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را در قالبی جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توسط شرکت رمیس در ایران ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.