راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس برگشت پول بلوبانک برای کاربران / بازگشت نیم تا هفت درصد از مبلغ خرید

برگشت پول روشی است که به‌واسطه آن مقدار یا درصد مشخصی از فاکتور نهایی به‌عنوان جایزه‌ خرید به حساب مشتری برمی‌گردد. بلوبانک یکی از مجموعه‌هایی است که سرویش کش‌بک را در اختیار کاربرانش قرار داده است. این رقم بین نیم تا هفت درصد متفاوت است.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، سرویس برگشت پول بلو، خدمتی دوسر برد برای فروشنده و خریدار است؛ خریدار کالای مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تری می‌خرد و فروشنده هم با ارائه تخفیف رضایت مشتری را به دست می‌آورد و مشتری را نسبت به خود وفادار می‌کند. در هر تجربه خرید با بلوکارت، بسته به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید بین نیم تا هفت درصد مبلغ خرید شما به حساب‌تان برمی‌گردد.


استفاده از سرویس برگشت پول بلو


طبق اعلام بلوبانک، برای استفاده از سرویس برگشت پول بلو کافی است اپلیکیشن بلو را باز کرده، به بخش پاداش رفته و فروشگاه‌هایی که این سرویس را ارائه می‌کنند، پیدا کنید. این فروشگاه‌ها که به صورت آنلاین و حضوری هستند، در سه بخش فروشگاه‌های آنلاین، پرفروش‌ها و فروشگاه‌های نزدیک شما دسته‌بندی شده‌اند. در اپلیکیشن بلو، می‌توانید نام فروشگاه و مقدار درصد بازگشت پول را مشاهده و بررسی کنید. انواع دسته‌بندی در این لیست وجود دارد؛ از کافه و رستوران، زیبایی و سلامت گرفته تا مد و پوشاک که نشان می‌دهد بابت خرید از هر کدام از فروشگاه‌های طرف‌ قرارداد چند درصد مبلغ خرید به حساب‌تان برمی‌گردد.


فهرست فروشگاه‌ها


برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین سراغ فروشگاه‌های طرف قرارداد با سرویس برگشت پول بلو بروید و برای خرید حضوری از فروشگاه‌ها، در نظر داشته باشید در کارت‌خوان‌های سامان‌کیش که لوگوی شرکت «بامن» را دارند، کارت بکشید. در حال حاضر فروشگاه‌های بسیاری ازجمله لیمومی، اتاقک، ازکی، نوار، سام‌هوم و… سرویس برگشت پول بلو را ارائه می‌کنند.  (فهرست کامل آنها در اپلیکیشن بلو و بخش پاداش قابل مشاهده است.)

به اعتقاد بلوبانک، تخفیف یکی از مواردی است که باعث رضایت بیشتر از خرید می‌شود و خیلی وقت‌ها خاطره آن خرید را ماندگار می‌کند: «وقتی بخشی از مبلغ خرید به جیب خریداران برمی‌گردد، لذت خرید دوچندان می‌شود. شاید برای همین است که فروشندگان آنلاین و حضوری به روش‌های مختلف سعی در ارائه‌ تخفیف دارند تا با ایجاد رضایت بیشتر برای خریداران و سرویس‌گیرندگان، آنها را نسبت به خود وفادار کنند. اگر عضوی از خانواده بلوبانک سامان هستید و بلوکارت دارید، لذت برگشت پول برای شما، یک لذت مستمر و مداوم است. با بلوکارت خرید کنید؛ بخشی از مبلغ خرید شما به کارت‌تان برمی‌گردد.»

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام خیلی خوبه اما اپلیکیشن با من تخفیفات بیشتری میدهد بلوبانک نقش واسطه دارد و مبلغی از تخفیف را برای خود برمیدارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.