راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مترو بانک توانست جایزه بهترین اپلیکیشن بانکداری همراه را به دست آورد

مترو بانک (Metro Bank) که از مشتریان پلتفرم بانکداری دیجیتال بکبیس (Backbase) است، توانست جایزه قابل اعتمادترین ارائه‌دهنده محصولات بانکی را از آنِ خود کند. این سرویس در ایران نیز به نمایندگی شرکت رمیس در حال ارائه به شبکه بانکی کشور است.

طی نظرسنجی که از 50 هزار مشتری درخصوص قابل اعتمادترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی کشور انجام شد، متروبانک توانست بیشترین رأی را به دست آورد و نامش در مراسم The Moneywise Customer Service Awardsکه اخیرا در انگلستان برگزار شد، در حوزه «بهترین اپلیکیشن بانکداری همراه» اعلام شد.

متروبانک، از زمان تأسیسش در سال 2010 به دنبال ارائه یک رویکرد مبتکرانه و مبتنی بر مشتری است و شرکت بکبیس نیز با هدف بهبود تجربه مشریان این بانک، مشارکت و همکاری با این بانک دارد.

درواقع انتخاب بکبیس، بر مبنای تخصص بالای این شرکت در حوزه توسعه پلتفرم‌های تجربه مشتری از طریق کانال‌های مختلف است و با استراتژی مترو بانک مبنی بر ادغام بانکداری خرد همراه با تجربه آنلاین، کاملا هماهنگ و منطبق است.

جوک پلیتر (Jouk Pleiter) مدیرعامل بکبیس درباره دریافت این جایزه توسط متروبانک گفت: «به تیم متروبانک تبریک می‌گویم که توانستند با طراحی‌های بصری و قابلیت‌های بسیاری که فراهم کردند، در این رقابت شدید، از دیگر رقبایشان پیشی بگیرند. متروبانک این امکان را برای کارآفرینان فراهم می‌سازد تا کنترل بیشتری روی تجربه بانکداری دیجیتالی خود داشته باشند و ما بسیار خوشحالیم که پلتفرم بکبیس می‌تواند در پیشبرد اهداف متروبانک مؤثر و ثمربخش باشد.»

در حال حاضر پلتفرم شرکت هلندی Backbase که سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را در قالبی جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توسط شرکت رمیس در ایران ارائه می‌شود.

منبع: Backbase

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.