راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاهش تعرفه‌های جدید سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل

تعرفه‌های جدید سیم‌کارت دائمی ایرانسل اعلام شد. شرکت ام‌تی‌ان ایرانسل ایران، در نشست خبری که دهم تیرماه در ساختمان مرکزی خود برگزار کرد، از تعرفه‌های جدید مکالمه، قیمت جدید سیم‌کارت و آمار ترابردکنندگان از اپراتورهای دیگر به ایرانسل خبر داد و از مودم جدید TF-I60 فیوژن رونمایی کرد.

به گفته باقر صمدی، مدیرکل توسعه محصول ایرانسل هزینه اشتراک و تعرفه مکالمه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این ۴۹۹ ریال در دقیقه محاسبه می‌شد، به ۳۳۳ ریال در دقیقه در تمام خطوط اپراتورهای تلفن ثابت و همراه کشور کاهش یافت. ایرانسل همچنین با کاهش ۵۰ درصدی قیمت سیم‌کارت آی‌سیم خود را 50 درصد کاهش داد و این سیم‌کارت‌ها از این پس با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شوند. امکان پرداخت اقساطی این مبلغ نیز برای متقاضیان فراهم شده است.

مشترکان جدید سیم‌کارت‌های دائمی، تبدیل‌کنندگان سیم‌کارت اعتباری به دائمی و همچنین ترابردکنندگان سیم‌کارت دائمی به شبکه ایرانسل، می‌توانند از مزیت یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه برخوردار باشند و از ماه دوم به بعد، با شماره‌گیری کد دستوری *4444*1#، روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی بدون محدودیت داشته باشند.

مدیرکل توسعه محصول ایرانسل در مورد روش‌های پرداخت قبوض تلفن همراه، گزینه‌های استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، پرداخت آنلاین صورتحساب، استفاده از کد دستوری #7*، مراجعه به بانک و خودپرداز، پرداخت خودکار و استفاده از برنامه‌های کاربردی شرکت‌های پرداخت آنلاین و سایر کدهای دستوری را معرفی کرد. به گفته وی پرداخت مستقیم قبوض از طریق بانک دیگر قدیمی شده است و کاربران بهتر است از روش‌های جدید و ساده‌تر استفاده کنند. او همچنین استفاده از روش پرداخت خودکار را که مزایای بیشتری دارد، به کاربران پیشنهاد کرد.

صمدی در این نشست در مورد آخرین گزارش دریافتی از شرکت پایا، تعداد ۱۱۱ هزار و 325 درخواست خروج از شبکه همراه اول و ورود به ایرانسل ثبت شده که در این میان تنها ۴۸۴ هزار و 26 درخواست آن‌ها، یعنی ۴۳٫۴ درصد منجر به ترابرد موفق به ایرانسل شده است. در مقابل تعداد درخواست‌های ثبت شده برای خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول ۸۰۰ هزار و 94 مورد درخواست بوده که از این تعداد، ۶۸۶ هزار و 46 درخواست، یعنی ۸۵٫۷ درصد درخواست‌ها به ترابرد موفقیت‌آمیز منتهی شده است.

بر اساس این آمار، نسبت درخواست ورود به خروج در شبکه ایرانسل، ۱٫۳۸ در نظر گرفته شده است.

همچنین پس از صدور پروانه توسعه شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر، در شهریورماه 93، شبکه نسل سوم اینترنت همراه (3G) با 29.8 میلیون موبایل، در دو هزار و 285 شهر و دهستان با 21.2 میلیون مشترک فعال و 11 هزار و 26 نقطه دسترسی و شبکه نسل چهارم اینترنت همراه (4G) با 10 میلیون موبایل، در 927 شهر و دهستان با شش میلیون مشترک فعال و 9 هزار و 800 نقطه دسترسی در اختیار مشترکان است.

ایرانسل همچنین سرویس اینترنت نسل 4.5 همراه را در 476 شهر و دهستان با سه هزار و 807 نقطه دسترسی توسعه داده است.

در این مراسم همچنین، ایرانسل از مودم جدید TF-I60 این شرکت رونمایی کرد. این مودم برای نخستین بار در ایران دارای ویژگی پشتیبانی از دو تکنولوژی LTE و TD-LTE (همراه و ثابت) را دارد و با قابلیت تجمیع فرکانس و فناوری CAT6، 300 مگابیت برثانیه سرعت دارد. این مودم تا نسل 4.5 اینترنت را نیز پشتیبانی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.