راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

JD.com دومین شرکت بزرگ تجارت الکترونیکی چین قصد ورود به بازار تایلند دارد

دومین شرکت بزرگ تجارت الکترونیکی چین، JD.com INC، قصد دارد تا علاوه‌بر اندونزی، امسال وارد بازار تایلند هم شود و بتوانند کسب‌وکار خارجی خود را بیشتر توسعه و گسترش دهد.

ریچارد لیو (Richard Liu) بنیان‌گذار این شرکت درباره ورود به بازار تایلند گفت: «این شرکت قصد دارد تا از کشور تایلند به‌عنوان مرکز اصلی برای ارائه سرویس به دیگر بخش‌های آسیای جنوب شرقی، مانند ویتنام و مالزی، استفاده کند.»

ریچارد لیو (Richard Liu) بنیان‌گذار JD.com

با اشاره به این موضوع که در حال حاضر، بخش خرده‌فروشی آنلاین آسیای جنوب شرقی در اختیار شرکت علی‌‌بابا است، لیو در ادامه صحبت‌هایش گفت که این اطمینان را دارد که شرکتش می‌تواند در بازار و همین‌طور در دیگر نقاط آسیای جنوب شرقس، با علی‌ بابا رقابت کند.

JD.com در ماه می، سود سه ماهه اول خود را منتشر کرد. سود خالص این شرکت در سه ماهه نخست با 41 درصد افزایش به مبلغ 355.7 میلیون یوآن رسیده است این سود، سود دریافتی از درآمد 76.2 میلیارد یوآنی JD.com بوده است.

از دیگر برنامه‌های این شرکت ساخت 180 شبکه هواپیمایی بدون سرنشین در منطقه کوهستانی سیچوان است چراکه در این منطقه ارسال و تحویل خدمات به افراد به دلیل مسافت و مسیر راه، بسیار طولانی و هزینه‌بر است. البته هرکدام از این هواپیماها برای این شرکت 600 هزار یوآن خرج در پی دارد.

منبع: Reuters

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.