مصطفی امیری دبیر انجمن فین‌تک ایران شد

مصطفی امیری دبیر انجمن فین‌تک ایران شد

مصطفی امیری به مدت یک سال دبیر انجمن فین‌تک ایران شد.

به گزارش روابط‌ عمومی انجمن فین‌تک ایران در آخرین جلسه هیئت‌مدیره این انجمن که عصر امروز برگزار شد، مصطفی امیری، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل زرین‌پال، به‌عنوان دبیر ‎انجمن فین‌تک به مدت یک سال انتخاب شد.

گفتنی است امیری در دوره گذشته عضو هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک بود.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/6p40 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی