مصطفی امیری به مدت یک سال دبیر انجمن فینتک ایران شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن فینتک ایران در آخرین جلسه هیئتمدیره این انجمن که عصر امروز برگزار شد، مصطفی امیری، همبنیانگذار و مدیرعامل زرینپال، بهعنوان دبیر انجمن فینتک به مدت یک سال انتخاب شد.
گفتنی است امیری در دوره گذشته عضو هیئتمدیره انجمن فینتک بود.