پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
«خرده به جیب نگیر» کمپین جدید بانک شهر برای معرفی کارت چندمنظوره شهر
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان خرده به جیب نگیر رونمایی کرد.این کمپین باهدف اطلاعرسانی در خصوص ویژگیهای کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارتها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا میشود.
آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجادشده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راهاندازی نشده است ازیکطرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راهاندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.
کارت شهروندی هماکنون در سیستم حملونقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاههای شهروند و … ازجمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راهاندازی است. در کمپین خرده به جیب نگیر، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگیها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود.
همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشیهای دارای سیستمعامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، بهعنوان ظرفیت دیگری برای پذیرندهها معرفی میشود.