راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«خرده به جیب نگیر» کمپین جدید بانک شهر برای معرفی کارت چندمنظوره شهر

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان خرده به جیب نگیر رونمایی کرد.این کمپین باهدف اطلاع‌رسانی در خصوص ویژگی‌های کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارت‌ها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا می‌شود.

آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجادشده و نهادهای ذی‌ربط در شهرهایی که این خدمت راه‌اندازی نشده است ازیک‌طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه‌اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.

کارت شهروندی هم‌اکنون در سیستم حمل‌ونقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاه‌های شهروند و … ازجمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آن‌ها ایجاد شده و یا در حال راه‌اندازی است. در کمپین خرده به جیب نگیر، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود.

همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به‌عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرنده‌ها معرفی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.