راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات ایران پیشرو در بانکداری الکترونیک

بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان دربخش بانکداری الکترونیک خدمات نوین را ارائه می‌نماید به نحوی که تنها ۶۷۰ هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران از خدمت غیرحضوری بانکداری مبتنی بر تلفن همراه این بانک (mobile banking) استفاده و از مزایای ویژه آن همچون انتقال وجه بین حسابهای بانک صادرات و سایر بانکها، دریافت صورتحساب ، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام و تعیین مبلغ چک، پرداخت قبوض، خرید سیم کارت و…. بهره‌مند می‌باشند.

بانک صادرات ایران با برخورداری از ۴۴ میلیون حساب سپهری ۲۲۰ هزار مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری اینترنتی و ۳۸۵ هزار دستگاه پایانه‌های شعب و فروشگاهی (pos) و صدور بیش از ۲۰ میلیون انواع کارتهای و انجام روزانه ۵/۱۱ میلیون تراکنش نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی به جامعه داشته و گام‌های بلندی را در تحقق اهداف بانکداری نوین برداشته است.

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.