راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات ایران پیشرو در بانکداری الکترونیک

بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري روز دنيا و تامين آسايش و رفاه مشتريان دربخش بانکداري الکترونيک خدمات نوين را ارائه مي‌نمايد به نحوي که تنها 670 هزار نفر از مشتريان بانک صادرات ايران از خدمت غيرحضوري بانکداري مبتني بر تلفن همراه اين بانک (mobile banking) استفاده و از مزاياي ويژه آن همچون انتقال وجه بين حسابهاي بانک صادرات و ساير بانکها، دريافت صورتحساب ، پرداخت اقساط تسهيلات، استعلام و تعيين مبلغ چک، پرداخت قبوض، خريد سيم کارت و…. بهره‌مند مي‌باشند.

بانک صادرات ايران با برخورداري از 44 ميليون حساب سپهري 220 هزار مشتريان استفاده کننده از خدمات بانکداري اينترنتي و 385 هزار دستگاه پايانه‌هاي شعب و فروشگاهي (pos) و صدور بيش از 20 ميليون انواع کارتهاي و انجام روزانه 5/11 ميليون تراکنش نقش بسزايي در ارتقاء سطح خدمات الکترونيکي به جامعه داشته و گام‌هاي بلندي را در تحقق اهداف بانکداري نوين برداشته است.

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.