راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آخرین فهرست وضعیت ارائه تأییدیه به کارت‌خوان‌های موبایلی شبکه پرداخت کشور

شرکت شاپرک در تاریخ بیست و سه فروردین ماه 96 وضعیت ارائه تأییدیه به کارتخوان‌های موبایلی شبکه پرداخت کشور را منتشر کرده است که آخرین فهرست منتشر شده به شرح زیر است.

تفاوت این فهرست نسبت به فهرست قبلی که در تاریخ چهارم بهمن‌ماه ۹۵ منتشر شده بود، این است که علاوه بر اضافه شدن دو برند جدید در آن، دستگاه AMP2000-AO تنها دستگاهی است که تأییدیه نهایی شاپرک را بدست آورده است.

پیش‌تر پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیز اعلام کرده بود که «شرکت کارت اعتباری ایران کیش به‌عنوان اولین شرکت PSP در کشور موفق به کسب مجوز شاپرک در حوزه کارتخوان موبایلی (MPOS) شده است» با توجه به فهرست تازه منتشرشده شاپرک در خصوص وضعیت ارائه تأییدیه به کارت‌خوان‌های موبایلی، ادعای معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش مبنی بر اینکه شرکت ایران کیش اولین شرکتی است که مجوز شاپرک در حوزه کارت‌خوان موبایلی را دریافت کرده است نیز مورد تائید شاپرک قرار گرفته است.

با توجه به اینکه مطابق مستند «الزام پرداخت‌های همراه مبتنی بر M-POS»، تأییدیه نهایی به کل راهکار (دستگاه پایانه موبایلی و نرم‌افزار موبایلی مربوط) ارائه می‌شود، لازم است هر شرکت PSP جداگانه تأییدیه نهایی را دریافت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.