راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هفته فناوری جیتکس از فردا شروع می‌شود

هفته فناوری جیتکس از فردا 25 مهرماه آغاز می‌شود و تا پنجشنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت. نمایشگاه جیتکس جایی است که طراحان، توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان و شیفتگان فناوری از همه جای جهان زیر یک سقف جمع می‌شوند و امسال در جیتکس 2016 سه روند هیجان‌انگیز فناوری یعنی VR (واقعیت مجازی)، AR (واقعیت افزوده) و AI (هوش مصنوعی) در کنار هم قرار گرفته‌اند. حتی تصور این سه در کنار هم آدرنالین آدم را بالا می‌برد.

بنا بر پیش‌بینی‌ها ۱۵۰ هزار نفر از جیتکس 2016 بازدید خواهند کرد و شعار نمایشگاه امسال ”Re-imagining Reality” است. علاوه بر سه روندی که گفته شد محصولاتی از حوزه‌های جذاب و پرسروصدا مانند چاپ سه‌بعدی، درون‌ها یا همان پهپادها، زندگی هوشمند، روبوتیک و شهر هوشمند را هم مشاهده می‌کنیم.

رساندن سرمایه‌گذارها و صاحبان کسب‌وکارهای نوپا یکی از کارهایی است که بسیاری از رویدادها به دنبال آن هستند. در بعضی از رویدادها با کاریکاتوری از این ماجرا روبه‌رو هستیم و در جایی مثل جیتکس تلاشی قابل‌قبول.

جیتکس امسال حرکتی برای استارت‌آپ‌ها راه انداخته که بیش از ۴۰۰ استارت‌آپ از بیش از ۳۵ کشور در آن حضور دارند. به‌صورت طبیعی باید چگالی استارت‌آپ‌های عربی بالا باشد. مثل خیلی از رویدادها اینجا هم قرار است استارت‌آپ‌ها خود را «پیچ» کنند و بخت خود برای بردن جایزه ۱۳۰ هزار دلاری را محک بزنند.

حضور رابرت اسکوبل،‌ بن پار و دونالد هافمن هم به‌اندازه کافی برای علاقه‌مندان کسب‌وکارها جذاب است.

در جیتکس 2016 هکاتون هم هست. استارت‌آپ‌هایی از حوزه‌های جذاب مالی،‌ آموزش،‌ انرژی،‌ بهداشت و درمان، رسانه و بازاریابی، خرده‌فروشی، حمل‌ونقل و لجستیک، مسافرت،‌ درون‌ها و ربوتیک، اینترنت اشیا و امنیت سایبری در جیتکس امسال حضور دارند.

تیم راه پرداخت در جیتکس 2016 حضور دارد و سعی می‌کند از بین چهار هزار غرفه موجود در این رویداد، بهترین‌ها را برای شما انتخاب کند و گزارشی خاص به شما ارائه کند. در روزها آینده با راه پرداخت همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.