راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

این روزها راه پرداخت در فین‌استارز حضور دارد

درود

این روزها تیم راه پرداخت در رویداد فین‌استارز حضور دارد و به همین خاطر وب‌سایت را در این چند روز به‌روزرسانی نکردیم. البته این به این معنا نیست که کاری نکردیم! در روزهای برگزاری رویداد فین‌استارز راه پرداخت که حامی رسانه‌ای این رویداد است گزارش‌های ویدیویی تولید کرده است که تعدادی از آنها هم‌اکنون در کانال آپارات راه پرداخت منتشر شده است و شما می‌توانید آنها را مشاهده کنید. گروه شرکت‌های جی‌اس‌اس حامی راه پرداخت در تولید ویدیوها و معرفی استارت‌آپ‌های فین‌تک ایرانی بوده است. این ویدیوها در حال تولید و آپلود شدن است و احتمالا تا ابتدای هفته آینده بیشتر آنها را منتشر خواهیم کرد.
اما این روزها که در وب‌سایت کمتر فعال بودیم در کانال تلگرامی راه پرداخت فعال هستیم و می‌توانید پوشش ما از این رویداد را در کانال تلگرامی راه پرداخت دنبال کنید.
البته با این که تمرکز ما بر رویداد فین‌استارز بوده اما نیم‌نگاهی به شرکت‌های فناوری که در نمایشگاه حضور داشتند هم انداخته‌ایم: از جمله در روزهای آینده می‌توانید گزارش ویدیویی ما از شرکت سپ یا سامان پرداخت، مبنا کارت آریا، فناوران اطلاعات خبره و چند شرکت دیگر را که در نهمین نمایشگاه بانک و بورس و بیمه شرکت کردند را مشاهده کنید.

از شما که راه پردخت را مطالعه می‌کنید تشکر می‌کنیم و خواهش می‌کنیم ما را در ادامه مسیر راهنمایی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.