راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین گردهمایی راه پرداخت با حمایت جی‌اس‌اس و با حضور 1000 نفر از فعالان فین‌تک ایران برگزار شد / گزارش تصویری

چهارشنبه 24 آذرماه 1400، چهارمین گردهمایی سالانه راه پرداخت در هتل اسپیناس‌پالاس تهران برگزار شد. در این مهمانی خصوصی حدود 1000 نفر از فعالان فناوری، نوآوری و مالی ایران حضور داشتند. در یک گردهمایی چهارساعته بدون سخنرانی شرایطی فراهم شد تا پس از دو سال، بسیاری از فعالان فناوری و نوآوری در حوزه‌های مالی همدیگر را ملاقات کنند.

در مهمانی راه پرداخت مهمانان در کانون توجه هستند و این فلسفه راه پرداخت است. ما در راه پرداخت از ابتدا بر این تمرکز کردیم که کسب‌وکارها در کانون توجه باشند. اگر کسی محتوای خبری راه پرداخت و رسانه‌هایی را که کنار راه پرداخت متولدشده‌اند، رصد کند، متوجه می‌شود که آنجا فعالان اقتصادی هستند که مهم‌اند. ما از 11 سال پیش در راه پرداخت مسیری را شروع کردیم که این روزها بسیاری آن را پذیرفته‌اند؛ ما تصور می‌کنیم فعالان اقتصادی باید در کانون توجه قرار بگیرند. در دو سال گذشته به‌دلیل کرونا نتوانستیم رویدادهای گردهمایی راه پرداخت را برگزار کنیم؛ این بار هم بعد از چند بار تصمیم گرفتن و لغو کردن آن، در نهایت دل را به دریا زدیم و تقریباً یک هفته قبل از برگزاری رویداد عزم‌مان را جزم کردیم که ظرف مدت یک هفته حدود 1000 مهمان را دعوت کنیم و همه کارهای مربوط به برگزاری رویداد را طی کمتر از یک هفته انجام دادیم؛ قاعدتاً اگر نبود صمیمیت و همراهی تیم راه پرداخت، برگزاری این رویداد ممکن نمی‌شد.

علاوه بر راه پرداخت، حالا تیم عصر تراکنش و کارنگ هم در کنار ما هستند و همراهی آنها کمک کرد این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود. بازخوردهای مثبت و ابراز لطف مهمانان رویداد هم ما را به ادامه این راه بیشتر دلگرم کرد. خوشحالیم که در چند سال گذشته طیف و تعداد مخاطبان راه پرداخت در حال افزایش است و امیدواریم در ادامه بتوانیم قدردان اعتمادی که به ما شده باشیم. در پایان لازم است از اسپانسر این رویداد یعنی گروه شرکت گرایش تازه (جی‌اس‌اس) تشکر کنیم که با همراهی مثال‌زدنی خود زمینه برگزاری هرچه بهتر این رویداد را فراهم کردند.

عکس: نسیم اعتمادی / مهدی برهمندپور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.