پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
کارگاههای آموزشی و نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه 2016
همانطور که در مطالب قبلی راه پرداخت به شما دوستان اطلاع دادیم، رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه 2016، 11 و 12 خرداد ماه در دبی برگزار میشود و نمایشگاه، کنفرانسها و کارگاههای بسیاری را دربر میگیرد. در رویداد امسال دو کارگاه در روزهای 30 می و 2 ژوئن برپا خواهد شد. هر کارگاه سه موضوع مختلف را بهصورت همزمان پوشش میدهد که در ادامه با این دو کارگاه آموزشی و موضوعات ارائهشده آشنا میشوید.
.
30 می 2016: کارگاههای آموزشی
16:00-10:00 کارگاههای آموزشی پیش از رویداد
هرآنچه که میخواهید درباره خردهفروشی چندکاناله بدانید
خلاصه:
یکی از بیشترین موضوعاتی که امروزه درباره توسعه دنیای خردهفروشی صحبت میشود،خردهفروشی چندکاناله است. اما واقعا به چه معناست و چرا اهمیت دارد؟ چه کسی آن را بهخوبی انجام میدهد؟ به شرکتکنندگان در این کارگاه تفاوتهای جزئی میان سرمایهگذاریهای چندکاناله، فرصتهای بزرگ و نیز مشکلاتی که باید از آنها حذر کنند توضیح داده میشود.
.
اهداف برگزاری:
- درک محیط گسترده خردهفروشی چندکاناله
- یادگیری بست پرکتیسها در انجام فعالیتهای چندکاناله
- بحث درباره موبایل بهعنوان یک ابزار سرعتدهی به فعالیتهای چندکاناله
- درک بازده سرمایهگذاریهای چندکاناله
.
ساعات:
10:00 تا 11:00- بررسی اجمالی درمورد چندکانالهها
- چندکاناله چیست و خردهفروشان در چه بخشهایی سرمایهگذاری انجام میدهند؟
- ارتباط میان سرمایهگذاریهای چندکاناله با دیگر سرمایهگذاریهای دیجیتال چیست؟
11:00 تا 11:30- مراحل انجام چندکاناله
- مراحل کنونی انجام چندکاناله
- عملیات ذخیره کردن و مسائل مرتبط با دارایی
12:30 تا 13:30- ناهار
13:30 تا 14:30- فروشگاه دیجیتالی
- بحث بر سر نوآوریهای دیجیتالی که به فروشگاهها کمک میکند تا به بهترین خریدارانشان متصل شوند
- پیشروی با سرعت هر چه تمامتر
14:30 تا 15:00- Networking Break
15:00 تا 16:00- فرصت چندکاناله همراه
- بحث بر سر تلفنهای همراه در فروشگاهها
- استفاده از آن هم برای مشتریان و هم فروشندگان
موضوعات جذاب
خلاصه:
دنیای وسایل متصل به اینترنت از راه رسیده است و باید از تأثیری که این تغییر گسترده بر روی شیوه تعامل ما با اینترنت دارد و تغییراتی که بر روی طراحی محصول، نرخ قیمت، کانالهای توزیع، استراتژیهای مشارکت و غیره ایجاد میکند آگاه باشیم.
.
اهداف برگزاری:
- درک چگونگی ادغام دنیای طراحی محصول و طراحی خدمت
- بررسی طراحی میان قیمت، کوچکسازی، عمر باتری و رمزگذاری/پرتکلهای امنیتی
- کشف مدلهای کسبوکاری جدید که قابلیت اتصال را دارند
- توسعه کرادفاندینگ و قراردادهای مشارکت استراتژیک برای ورود اینترنت اشیا به بازار
.
ساعات:
10:00 تا 11:00- چه چیزی شما را جذب خواهد کرد؟
- از بعد روانشناسی: برای درک خواستههای پنهان انسانی از افسانهها بیاموزید
- جفت شدن اشیا با خدمات. بهترین تطبیق کدام است
11:00 تا 11:30- Networking Break
11:30 تا 12:30- بررسی اکوسیستم اینترنت اشیا در اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ و یونیکورن
- طراحی برای قدرت، قابلیت همکاری و …….
- رفتار مناسب داشتن با دیگر مراکز و اکوسیستمها
12:30 تا 13:30- ناهار
13:30 تا 14:30- وسایل موردعلاقه شما چطور قیمتگذاری و توزیع میشوند؟
- مدلهای فریمیوم برای اشیا
- همکاری برای توزیع، برند و مقیاس
14:30 تا 15:00- Networking Break
15:00 تا 16:00- کرادفاندینگ و استراتژیهای ورود به بازار
- مهارت برای شروع اولیه
- ………
کارگاه بانکداری دیجیتال
خلاصه:
همانطور که فناوریهای دیجتال به سرعت در حال توسعه هستند بنابراین امروزه مصرفکنندگان انتظارات بیشتری از سرویسهای مالیشان دارند و امکان برطرف کردن نیازهای بانکی خود از طریق شرکای غیرمالی نیز دارند. هدف این کارگاه تأمین اصول و ابزار ساخت یک بانک دیجیتال و نیز ارائه نمونههایی از چگونگی دستیابی بزرگترین بانک جنوب شرقی آسیا به مزیت رقابتی به کمک ساخت قابلیتهای طراحی است.
.
اهداف برگزاری:
- چگونگی راهاندازی بهتر یک بانک دیجیتال
- ایجاد یک روند مشتری محور
- استفاده از طراحی برای رسیدن به نوآوری و اقتباس
- افزودن ارزش به کسبوکارتان
.
ساعات:
10:00 تا 11:00- تعریف بانکداری دیجیتال برای سازمانتان
- دیجیتال به چه معنا است
- اصول و قواعد مختص بانک دیجیتال
11:00 تا 11:30- Networking Break
11:30 تا 12:30- چگونگی ایجاد یک روند مشتری محور
- معرفی طراحی انسان محور، تفکر طراحی و مدلهای جدید
- دیجیتالی کردن کارمندان بانک: ویدئو آنلاین، خودپردازهای ویدئوی و بانکداری تصویری
12:30 تا 13:30- ناهار
13:30 تا 14:30- استفاده از طراحی بهعنوان یک قابلیت نوآوری
- طراحی مانند یک اسم، طراحی مانند یک فعل
- چرا طراحی در ایجاد بانکداری دیجیتال اهمیت دارد
- روندها و ابزار طراحی
14:30 تا 15:00- Networking Break
15:00 تا 16:00- مشتریان خود را خوشحال کنید و برنده خط پایان باشید
- مطالعه موردی: سادگی در بانکداری روزانه
- مطالعه موردی: تأثیر شخصیتهای دیجیتال در کسب تجربه برای مدیریت ثروت
کارگاه آموزشی: 2 ژوئن 2016
کارگاههای آموزشی بعد از رویداد
رسانههای اجتماعی برای برندها
خلاصه:
در این نشست، شرکتکنندگان با تاریخچه رسانه آشنا میشوند. داستان رسانه با موضوع چاپ و تأثیری که بر جهان تعاملی امروز ما دارد شروع میشود.اینترنتی که ما در حال حاضر از آن استفاده میکنیم انواع رسانه از قبیل پرینت، رادیو، فیلم و تلفن را دربر میگیرد و موضوع مهمتر اینکه مصرفکنندگان این رسانهها اکنون دیگر خود تولیدکننده رسانه شدهاند. این تغییرات موجب موفقیت کسبوکارها و عوامل اجرایی در حوزه رسانههای اجتماعی میشود.
.
اهداف برگزاری:
- درک تأثیری که رسانه اجتماعی بر روی کسبوکار و هویت برند دیجیتالی شخصی دارد
- بحث بر سر تأثیری که این موضوع بر فروش دارد
- بهبود تعاملات کسبوکاری شما از طریق فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین
- بررسی ستونهای اصلی کسبوکارتان و تأثیری که رسانه اجتماعی بر آنها دارد
.
ساعات:
10:00 تا 11:00- کسبوکار در رسانههای اجتماعی
- المانهای اصلی در یک برنامه بازاریابی موفق در رسانه اجتماعی
- یک رسانه اجتماعی قدرتمند و فراگیر چه ویژگیهایی دارد
11:00 تا 11:30- Network Break
11:30 تا 12:30- پایه و اساس رسانه اجتماعی
- اشتیاق زیاد به رسانههای اجتماعی در مقابل واقعیت دنیای واقعی
- کسب درآمد از طریق کانالهای اجتماعی
12:30 تا 13:30- ناهار
13:30 تا 14:30-حمایت از برند
- باورهای خود را سریعتر از قبل منتشر کنید
- مخالفان میتوانند سریعتر از هر زمان دیگری ارزش برند شما را خدشهدار کنند
14:30 تا 15:00- Networking Break
15:00 تا 16:00- گام بعدی چیست: آینده رسانههای اجتماعی
- بازاریابی محتوا، شبکههای مناطق جغرافیایی، گوش دادن به رسانههای اجتماعی
- اضافه کردن شور و هیجان به پلتفرم و بازاریابی رسانه اجتماعی خود
بیگ دیتا
خلاصه:
چگونگی استفاده از بیگ دیتا به منظور کسب درآمد و افزایش تعاملات مشتری. یادگیری مدیریت، تجزیه و تحلیل و استفاده از حجم رو به رشد دیتا برای تمام بانکها، اپراتورهای تلکام و خردهفروشان ضروری است.
.
اهداف برگزاری:
- استفاده از مدلهای دادهکاوی در کنار دادههای موجود به منظور پیشبینی الگوی خرید مشتری برای ارائه پیشنهادات به موقع و قانعکننده
- استفاده از تحلیل داده پیشرفته و ماشین یادگیری به منظور ایجاد تحول اساسی در کسبوکارتان
- تأثیر گذاشتن بر روی هر متغیری که بر تصمیمات مشتری اثرگذار است
- امن کردن دادههایتان
.
ساعات:
10:00 تا 11:00- انقلاب بیگ دیتا و ویژگیهایش
- از کمیت به کیفیت- بیگ دیتا وسیلهای برای درک واقعیت
- ارتباطات بیشتر و آشفته- کیفیت کر بیگ دیتا
11:00 تا 11:30- Networking Break
11:30 تا 12:00- تغییر در ارزش اقتصادی دیتا
- حجم دیتا- تغییر از یکبار استفاده به استفاده مجدد
- تغییر مدلهای کسبوکار مبتنی بر ارزش واقعی دیتا
12:00 تا 13:00- ناهار
13:00تا 14:00- آماده کردن سازمانتان برای تحلیلهای آینده
- اجزاء لازم برای یک تحلیل پیشگویانه: متخصص، دیتا، طرز فکر و چگونگی به دست آوردن آن
- نقش متخصص در یک سازمان (و زنجیره ارزش)
14:30 تا 15:00- Networking Break
15:00 تا 16:00- اعتماد کاربر- چالش اصلی دیتا و چگونگی رسیدگی به آن
- چرا اعتماد کاربر بسیار مهم است و چه چیز به آن سیب میرساند
- استراتژیهایی برای ایجاد اعتماد کاربر و حفظ آن
پرداختهای موبایلی
خلاصه:
در این کارگاه شما درخواهید یافت که پرداختهای موبایلی چطور ممکن است و چگونه با دیگر محصولات از قبیل موبایل والت و بانکداری موبایلی ترکیب میشود. این کارگاه همچنین ارائهدهنده استراتژیها و مدلهای کسبوکاری ممکن برای خردهفروشان و تکنولوژیهای مهم مانند NFC، بیکنهای کممصرف، کدهای QR و مدلهای کیف پول هیبرید است.
.
اهداف برگزاری:
- وارد کردن تجارت موبایلی به زندگی روزانه و افزایش تعاملات مشتری
- درک تکنولوژیهای موجود
- تغییر انتظارات مصرفکننده و فروشنده
- امن کردن پرداختهای موبایلی و داده مشتری
.
ساعات:
10:00 تا 11:00- شناخت بازار و معنای پرداختهای موبایلی
- بازیگران اصلی چه کسانی هستند و انتظارشان از بازار چیست؟
- تبدیل کردن پرداختهای موبایلی و بانکداری موبایلی به یک سبک زندگی برای رسیدن به اقتباسی گسترده
11:00 تا 11:30- Networking Break
11:30 تا 12:30- تجارت، پرداخت و خردهفروشی موبایلی
- کدام تکنولوژی برنده میدان است؟
- NFC، بیکونهای BLE، کدهای QR و مدلهای کیف پول هیبرید
12:30 تا 13:30- ناهار
13:30 تا 14:30- حفاظت و ایجاد امنیت در پرداختهای موبایلی
- درک خطرات موجود در دادههای مشتری
- حل مسائل مربوط به شناسایی و احراز هویت
14:30 تا 15:00- Networking Break
15:00 تا 16:00- آینده ام پوزها
- یادگیری از توسعه پرداختهای موبایلی موجود در بازارهای درحال ظهور
- بازسازی سیستمهای پوز برای مشتری چندکاناله
نمایشگاه
رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه طولانیترین و موفقترین نمایشگاه مربوط به کارت هوشمند، پرداخت و تعیین هویت را داراست. طی 16 سال گذشته ما از طریق به اشتراکگذاری دانش، آموزش بازار و نشستها توانستهایم به شکلدهی چشمانداز پرداخت کمک کنیم.
رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه وارد هفدهمین سال برگزاریاش میشود و امسال میزبان بیش از 10 هزار شرکتکننده است و بخش وسیعی از نمایشگاه دبی و مرکز کنوانسیون امارت متحده عربی را در اختیار دارد و تبدیل به وسیعترین نمایشگاه کارت هوشمند، پرداخت و هویت دیجیتال در نیمکره شرقی دنیا شده است.
.
مزایای اسپانسری از رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه2016:
- آشنا شدن با فرصتهای موجود در منطقه و رشد بازار
- پیدا کردن افراد با کیفیت برای تصمیمگیری
- آموزش بازار در مورد امکاناتی که از طریق محصولات و سرویس شما ایجاد میشود
- ایجاد انگیزه در مدیران ارشد کسبوکارها به منظور افزایش سرمایهگذاری در تکنولوژی و خدمت
رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه بهترین مکان برای انجام کسبوکارهایی است که در حوزه کارت هوشمند، پرداخت یا سولوشنهای تعیین هویت هستند.