راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه 2016

همانطور که در مطالب قبلی راه پرداخت به شما دوستان اطلاع دادیم، رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه 2016، 11 و 12 خرداد ماه در دبی برگزار می‌شود و نمایشگاه، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های بسیاری را دربر می‌گیرد. در رویداد امسال دو کارگاه در روزهای 30 می و 2 ژوئن برپا خواهد شد. هر کارگاه سه موضوع مختلف را به‌صورت همزمان پوشش می‌دهد که در ادامه با این دو کارگاه آموزشی و موضوعات ارائه‌شده آشنا می‌شوید.

.

30 می 2016: کارگاه‌های آموزشی

16:00-10:00 کارگاه‌های آموزشی پیش از رویداد

هرآنچه که می‌خواهید درباره خرده‌فروشی چندکاناله بدانید

خلاصه:

یکی از بیشترین موضوعاتی که امروزه درباره توسعه دنیای خرده‌فروشی صحبت می‌شود،خرده‌فروشی چندکاناله است. اما واقعا به چه معناست و چرا اهمیت دارد؟ چه کسی آن را به‌خوبی انجام می‌دهد؟ به شرکت‌کنندگان در این کارگاه تفاوت‌های جزئی میان سرمایه‌گذاری‌های چندکاناله، فرصت‌های بزرگ و نیز مشکلاتی که باید از آن‌ها حذر کنند توضیح داده می‌شود.

.

اهداف برگزاری:

  • درک محیط گسترده خرده‌فروشی چندکاناله
  • یادگیری بست پرکتیس‌ها در انجام فعالیت‌های چندکاناله
  • بحث درباره موبایل به‌عنوان یک ابزار سرعت‌دهی به فعالیت‌های چندکاناله
  • درک بازده سرمایه‌گذاری‌های چندکاناله

.

ساعات:

10:00 تا 11:00- بررسی اجمالی درمورد چندکاناله‌ها

  • چندکاناله چیست و خرده‌فروشان در چه بخش‌هایی سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند؟
  • ارتباط میان سرمایه‌گذاری‌های چندکاناله با دیگر سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال چیست؟

11:00 تا 11:30- مراحل انجام چندکاناله

  • مراحل کنونی انجام چندکاناله
  • عملیات ذخیره کردن و مسائل مرتبط با دارایی

12:30 تا 13:30- ناهار

13:30 تا 14:30- فروشگاه دیجیتالی

  • بحث بر سر نوآوری‌های دیجیتالی که به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا به بهترین خریدارانشان متصل شوند
  • پیش‌روی با سرعت هر چه تمام‌تر

14:30 تا 15:00- Networking Break

15:00 تا 16:00- فرصت چندکاناله همراه

  • بحث بر سر تلفن‌های همراه در فروشگاه‌ها
  • استفاده از آن هم برای مشتریان و هم فروشندگان

موضوعات جذاب

خلاصه:

دنیای وسایل متصل به اینترنت از راه رسیده است و باید از تأثیری که این تغییر گسترده بر روی شیوه تعامل ما با اینترنت دارد و تغییراتی که بر روی طراحی محصول، نرخ قیمت، کانال‌های توزیع، استراتژی‌های مشارکت و غیره ایجاد می‌کند آگاه باشیم.

.

اهداف برگزاری:

  • درک چگونگی ادغام دنیای طراحی محصول و طراحی خدمت
  • بررسی طراحی میان قیمت، کوچک‌سازی، عمر باتری و رمزگذاری/پرتکل‌های امنیتی
  • کشف مدل‌های کسب‌وکاری جدید که قابلیت اتصال را دارند
  • توسعه کرادفاندینگ و قراردادهای مشارکت استراتژیک برای ورود اینترنت اشیا به بازار

.

ساعات:

10:00 تا 11:00- چه چیزی شما را جذب خواهد کرد؟

  • از بعد روان‌شناسی: برای درک خواسته‌های پنهان انسانی از افسانه‌ها بیاموزید
  • جفت شدن اشیا با خدمات. بهترین تطبیق کدام است

11:00 تا 11:30- Networking Break

11:30 تا 12:30- بررسی اکوسیستم اینترنت اشیا در اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ و یونیکورن

  • طراحی برای قدرت، قابلیت همکاری و …….
  • رفتار مناسب داشتن با دیگر مراکز و اکوسیستم‌ها

12:30 تا 13:30- ناهار

13:30 تا 14:30- وسایل موردعلاقه شما چطور قیمت‌گذاری و توزیع می‌شوند؟

  • مدل‌های فری‌میوم برای اشیا
  • همکاری برای توزیع، برند و مقیاس

14:30 تا 15:00- Networking Break

15:00 تا 16:00- کرادفاندینگ و استراتژی‌های ورود به بازار

  • مهارت برای شروع اولیه
  • ………

کارگاه بانکداری دیجیتال

خلاصه:

همانطور که فناوری‌های دیجتال به سرعت در حال توسعه هستند بنابراین امروزه مصرف‌کنندگان انتظارات بیشتری از سرویس‌های مالیشان دارند و امکان برطرف کردن نیازهای بانکی خود از طریق شرکای غیرمالی نیز دارند. هدف این کارگاه تأمین اصول و ابزار ساخت یک بانک دیجیتال و نیز ارائه نمونه‌هایی از چگونگی دست‌یابی بزرگ‌ترین بانک جنوب شرقی آسیا به مزیت رقابتی به کمک ساخت قابلیت‌های طراحی است.

.

اهداف برگزاری:

  • چگونگی راه‌اندازی بهتر یک بانک دیجیتال
  • ایجاد یک روند مشتری محور
  • استفاده از طراحی برای رسیدن به نوآوری و اقتباس
  • افزودن ارزش به کسب‌وکارتان

.

ساعات:

10:00 تا 11:00- تعریف بانکداری دیجیتال برای سازمانتان

  • دیجیتال به چه معنا است
  • اصول و قواعد مختص بانک دیجیتال

11:00 تا 11:30- Networking Break

11:30 تا 12:30- چگونگی ایجاد یک روند مشتری محور

  • معرفی طراحی انسان محور، تفکر طراحی و مدل‌های جدید
  • دیجیتالی کردن کارمندان بانک: ویدئو آنلاین، خودپردازهای ویدئوی و بانکداری تصویری

12:30 تا 13:30- ناهار

13:30 تا 14:30- استفاده از طراحی به‌عنوان یک قابلیت نوآوری

  • طراحی مانند یک اسم، طراحی مانند یک فعل
  • چرا طراحی در ایجاد بانکداری دیجیتال اهمیت دارد
  • روندها و ابزار طراحی

14:30 تا 15:00- Networking Break

15:00 تا 16:00- مشتریان خود را خوشحال کنید و برنده خط پایان باشید

  • مطالعه موردی: سادگی در بانکداری روزانه
  • مطالعه موردی: تأثیر شخصیت‌های دیجیتال در کسب تجربه برای مدیریت ثروت

کارگاه آموزشی: 2 ژوئن 2016

کارگاه‌های آموزشی بعد از رویداد

رسانه‌های اجتماعی برای برندها

خلاصه:

در این نشست، شرکت‌کنندگان با تاریخچه رسانه آشنا می‌شوند. داستان رسانه با موضوع چاپ و تأثیری که بر جهان تعاملی امروز ما دارد شروع می‌شود.اینترنتی که ما در حال حاضر از آن استفاده می‌کنیم انواع رسانه از قبیل پرینت، رادیو، فیلم و تلفن را دربر می‌گیرد و موضوع مهم‌تر اینکه مصرف‌کنندگان این رسانه‌ها اکنون دیگر خود تولیدکننده رسانه شده‌اند. این تغییرات موجب موفقیت کسب‌وکارها و عوامل اجرایی در حوزه رسانه‌های اجتماعی می‌شود.

.

اهداف برگزاری:

  • درک تأثیری که رسانه اجتماعی بر روی کسب‌وکار و هویت برند دیجیتالی شخصی دارد
  • بحث بر سر تأثیری که این موضوع بر فروش دارد
  • بهبود تعاملات کسب‌وکاری شما از طریق فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین
  • بررسی ستون‌های اصلی کسب‌وکارتان و تأثیری که رسانه اجتماعی بر آن‌ها دارد

.

ساعات:

10:00 تا 11:00- کسب‌وکار در رسانه‌های اجتماعی

  • المان‌های اصلی در یک برنامه بازاریابی موفق در رسانه اجتماعی
  • یک رسانه اجتماعی قدرتمند و فراگیر چه ویژگی‌هایی دارد

11:00 تا 11:30- Network Break

11:30 تا 12:30- پایه و اساس رسانه اجتماعی

  • اشتیاق زیاد به رسانه‌های اجتماعی در مقابل واقعیت دنیای واقعی
  • کسب درآمد از طریق کانال‌های اجتماعی

12:30 تا 13:30- ناهار

13:30 تا 14:30-حمایت از برند

  • باورهای خود را سریع‌تر از قبل منتشر کنید
  • مخالفان می‌توانند سریع‌تر از هر زمان دیگری ارزش برند شما را خدشه‌دار کنند

14:30 تا 15:00- Networking Break

15:00 تا 16:00- گام بعدی چیست: آینده رسانه‌های اجتماعی

  • بازاریابی محتوا، شبکه‌های مناطق جغرافیایی، گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی
  • اضافه کردن شور و هیجان به پلتفرم و بازاریابی رسانه اجتماعی خود

بیگ دیتا

خلاصه:

چگونگی استفاده از بیگ دیتا به منظور کسب درآمد و افزایش تعاملات مشتری. یادگیری مدیریت، تجزیه و تحلیل و استفاده از حجم رو به رشد دیتا برای تمام بانک‌ها، اپراتورهای تلکام و خرده‌فروشان ضروری است.

.

اهداف برگزاری:

  • استفاده از مدل‌های داده‌کاوی در کنار داده‌های موجود به منظور پیش‌بینی الگوی خرید مشتری برای ارائه پیشنهادات به موقع و قانع‌کننده
  • استفاده از تحلیل داده پیشرفته و ماشین یادگیری به منظور ایجاد تحول اساسی در کسب‌وکارتان
  • تأثیر گذاشتن بر روی هر متغیری که بر تصمیمات مشتری اثرگذار است
  • امن کردن داده‌هایتان

.

ساعات:

10:00 تا 11:00- انقلاب بیگ دیتا و ویژگی‌هایش

  • از کمیت به کیفیت- بیگ دیتا وسیله‌ای برای درک واقعیت
  • ارتباطات بیشتر و آشفته- کیفیت کر بیگ دیتا

11:00 تا 11:30- Networking Break

11:30 تا 12:00- تغییر در ارزش اقتصادی دیتا

  • حجم دیتا- تغییر از یک‌بار استفاده به استفاده مجدد
  • تغییر مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر ارزش واقعی دیتا

12:00 تا 13:00- ناهار

13:00تا 14:00- آماده کردن سازمانتان برای تحلیل‌های آینده

  • اجزاء لازم برای یک تحلیل پیشگویانه: متخصص، دیتا، طرز فکر و چگونگی به دست آوردن آن
  • نقش متخصص در یک سازمان (و زنجیره ارزش)

14:30 تا 15:00- Networking Break

15:00 تا 16:00- اعتماد کاربر- چالش اصلی دیتا و چگونگی رسیدگی به آن

  • چرا اعتماد کاربر بسیار مهم است و چه چیز به آن سیب می‌رساند
  • استراتژی‌هایی برای ایجاد اعتماد کاربر و حفظ آن

پرداخت‌های موبایلی

خلاصه:

در این کارگاه شما درخواهید یافت که پرداخت‌های موبایلی چطور ممکن است و چگونه با دیگر محصولات از قبیل موبایل والت و بانکداری موبایلی ترکیب می‌شود. این کارگاه همچنین ارائه‌دهنده استراتژی‌ها و مدل‌های کسب‌وکاری ممکن برای خرده‌فروشان و تکنولوژی‌های مهم مانند NFC، بیکن‌های کم‌مصرف، کدهای QR و مدل‌های کیف پول هیبرید است.

.

اهداف برگزاری:

  • وارد کردن تجارت موبایلی به زندگی روزانه و افزایش تعاملات مشتری
  • درک تکنولوژی‌های موجود
  • تغییر انتظارات مصرف‌کننده و فروشنده
  • امن کردن پرداخت‌های موبایلی و داده مشتری

.

ساعات:

10:00 تا 11:00- شناخت بازار و معنای پرداخت‌های موبایلی

  • بازیگران اصلی چه کسانی هستند و انتظارشان از بازار چیست؟
  • تبدیل کردن پرداخت‌های موبایلی و بانکداری موبایلی به یک سبک زندگی برای رسیدن به اقتباسی گسترده

11:00 تا 11:30- Networking Break

11:30 تا 12:30- تجارت، پرداخت و خرده‌فروشی موبایلی

  • کدام تکنولوژی برنده میدان است؟
  • NFC، بیکون‌های BLE، کدهای QR و مدل‌های کیف پول هیبرید

12:30 تا 13:30- ناهار

13:30 تا 14:30- حفاظت و ایجاد امنیت در پرداخت‌های موبایلی

  • درک خطرات موجود در داده‌های مشتری
  • حل مسائل مربوط به شناسایی و احراز هویت

14:30 تا 15:00- Networking Break

15:00 تا 16:00- آینده ام پوزها

  • یادگیری از توسعه پرداخت‌های موبایلی موجود در بازارهای درحال ظهور
  • بازسازی سیستم‌های پوز برای مشتری چندکاناله

نمایشگاه

رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه طولانی‌ترین و موفق‌ترین نمایشگاه مربوط به کارت هوشمند، پرداخت و تعیین هویت را داراست. طی 16 سال گذشته ما از طریق به اشتراک‌گذاری دانش، آموزش بازار و نشست‌ها توانسته‌ایم به شکل‌دهی چشم‌انداز پرداخت کمک کنیم.

رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه وارد هفدهمین سال برگزاری‌اش می‌شود و امسال میزبان بیش از 10 هزار شرکت‌کننده است و بخش وسیعی از نمایشگاه دبی و مرکز کنوانسیون امارت متحده عربی را در اختیار دارد و تبدیل به وسیع‌ترین نمایشگاه کارت هوشمند، پرداخت و هویت دیجیتال در نیمکره شرقی دنیا شده است.

.

مزایای اسپانسری از رویداد کارت و پرداخت  خاورمیانه2016:

  • آشنا شدن با فرصت‌های موجود در منطقه و رشد بازار
  • پیدا کردن افراد با کیفیت برای تصمیم‌گیری
  • آموزش بازار در مورد امکاناتی که از طریق محصولات و سرویس شما ایجاد می‌شود
  • ایجاد انگیزه در مدیران ارشد کسب‌وکارها به منظور افزایش سرمایه‌گذاری در تکنولوژی و خدمت

رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه بهترین مکان برای انجام کسب‌وکارهایی است که در حوزه کارت هوشمند، پرداخت یا سولوشن‌های تعیین هویت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حامیان راه پرداخت