راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۶

همانطور که در مطالب قبلی راه پرداخت به شما دوستان اطلاع دادیم، رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۶، ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه در دبی برگزار می‌شود و نمایشگاه، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های بسیاری را دربر می‌گیرد. در رویداد امسال دو کارگاه در روزهای ۳۰ می و ۲ ژوئن برپا خواهد شد. هر کارگاه سه موضوع مختلف را به‌صورت همزمان پوشش می‌دهد که در ادامه با این دو کارگاه آموزشی و موضوعات ارائه‌شده آشنا می‌شوید.

.

۳۰ می ۲۰۱۶: کارگاه‌های آموزشی

۱۶:۰۰-۱۰:۰۰ کارگاه‌های آموزشی پیش از رویداد

هرآنچه که می‌خواهید درباره خرده‌فروشی چندکاناله بدانید

خلاصه:

یکی از بیشترین موضوعاتی که امروزه درباره توسعه دنیای خرده‌فروشی صحبت می‌شود،خرده‌فروشی چندکاناله است. اما واقعا به چه معناست و چرا اهمیت دارد؟ چه کسی آن را به‌خوبی انجام می‌دهد؟ به شرکت‌کنندگان در این کارگاه تفاوت‌های جزئی میان سرمایه‌گذاری‌های چندکاناله، فرصت‌های بزرگ و نیز مشکلاتی که باید از آن‌ها حذر کنند توضیح داده می‌شود.

.

اهداف برگزاری:

  • درک محیط گسترده خرده‌فروشی چندکاناله
  • یادگیری بست پرکتیس‌ها در انجام فعالیت‌های چندکاناله
  • بحث درباره موبایل به‌عنوان یک ابزار سرعت‌دهی به فعالیت‌های چندکاناله
  • درک بازده سرمایه‌گذاری‌های چندکاناله

.

ساعات:

۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰- بررسی اجمالی درمورد چندکاناله‌ها

  • چندکاناله چیست و خرده‌فروشان در چه بخش‌هایی سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند؟
  • ارتباط میان سرمایه‌گذاری‌های چندکاناله با دیگر سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال چیست؟

۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰- مراحل انجام چندکاناله

  • مراحل کنونی انجام چندکاناله
  • عملیات ذخیره کردن و مسائل مرتبط با دارایی

۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰- ناهار

۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰- فروشگاه دیجیتالی

  • بحث بر سر نوآوری‌های دیجیتالی که به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا به بهترین خریدارانشان متصل شوند
  • پیش‌روی با سرعت هر چه تمام‌تر

۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰- Networking Break

۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰- فرصت چندکاناله همراه

  • بحث بر سر تلفن‌های همراه در فروشگاه‌ها
  • استفاده از آن هم برای مشتریان و هم فروشندگان

موضوعات جذاب

خلاصه:

دنیای وسایل متصل به اینترنت از راه رسیده است و باید از تأثیری که این تغییر گسترده بر روی شیوه تعامل ما با اینترنت دارد و تغییراتی که بر روی طراحی محصول، نرخ قیمت، کانال‌های توزیع، استراتژی‌های مشارکت و غیره ایجاد می‌کند آگاه باشیم.

.

اهداف برگزاری:

  • درک چگونگی ادغام دنیای طراحی محصول و طراحی خدمت
  • بررسی طراحی میان قیمت، کوچک‌سازی، عمر باتری و رمزگذاری/پرتکل‌های امنیتی
  • کشف مدل‌های کسب‌وکاری جدید که قابلیت اتصال را دارند
  • توسعه کرادفاندینگ و قراردادهای مشارکت استراتژیک برای ورود اینترنت اشیا به بازار

.

ساعات:

۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰- چه چیزی شما را جذب خواهد کرد؟

  • از بعد روان‌شناسی: برای درک خواسته‌های پنهان انسانی از افسانه‌ها بیاموزید
  • جفت شدن اشیا با خدمات. بهترین تطبیق کدام است

۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰- Networking Break

۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰- بررسی اکوسیستم اینترنت اشیا در اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ و یونیکورن

  • طراحی برای قدرت، قابلیت همکاری و …….
  • رفتار مناسب داشتن با دیگر مراکز و اکوسیستم‌ها

۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰- ناهار

۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰- وسایل موردعلاقه شما چطور قیمت‌گذاری و توزیع می‌شوند؟

  • مدل‌های فری‌میوم برای اشیا
  • همکاری برای توزیع، برند و مقیاس

۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰- Networking Break

۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰- کرادفاندینگ و استراتژی‌های ورود به بازار

  • مهارت برای شروع اولیه
  • ………

کارگاه بانکداری دیجیتال

خلاصه:

همانطور که فناوری‌های دیجتال به سرعت در حال توسعه هستند بنابراین امروزه مصرف‌کنندگان انتظارات بیشتری از سرویس‌های مالیشان دارند و امکان برطرف کردن نیازهای بانکی خود از طریق شرکای غیرمالی نیز دارند. هدف این کارگاه تأمین اصول و ابزار ساخت یک بانک دیجیتال و نیز ارائه نمونه‌هایی از چگونگی دست‌یابی بزرگ‌ترین بانک جنوب شرقی آسیا به مزیت رقابتی به کمک ساخت قابلیت‌های طراحی است.

.

اهداف برگزاری:

  • چگونگی راه‌اندازی بهتر یک بانک دیجیتال
  • ایجاد یک روند مشتری محور
  • استفاده از طراحی برای رسیدن به نوآوری و اقتباس
  • افزودن ارزش به کسب‌وکارتان

.

ساعات:

۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰- تعریف بانکداری دیجیتال برای سازمانتان

  • دیجیتال به چه معنا است
  • اصول و قواعد مختص بانک دیجیتال

۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰- Networking Break

۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰- چگونگی ایجاد یک روند مشتری محور

  • معرفی طراحی انسان محور، تفکر طراحی و مدل‌های جدید
  • دیجیتالی کردن کارمندان بانک: ویدئو آنلاین، خودپردازهای ویدئوی و بانکداری تصویری

۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰- ناهار

۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰- استفاده از طراحی به‌عنوان یک قابلیت نوآوری

  • طراحی مانند یک اسم، طراحی مانند یک فعل
  • چرا طراحی در ایجاد بانکداری دیجیتال اهمیت دارد
  • روندها و ابزار طراحی

۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰- Networking Break

۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰- مشتریان خود را خوشحال کنید و برنده خط پایان باشید

  • مطالعه موردی: سادگی در بانکداری روزانه
  • مطالعه موردی: تأثیر شخصیت‌های دیجیتال در کسب تجربه برای مدیریت ثروت

کارگاه آموزشی: ۲ ژوئن ۲۰۱۶

کارگاه‌های آموزشی بعد از رویداد

رسانه‌های اجتماعی برای برندها

خلاصه:

در این نشست، شرکت‌کنندگان با تاریخچه رسانه آشنا می‌شوند. داستان رسانه با موضوع چاپ و تأثیری که بر جهان تعاملی امروز ما دارد شروع می‌شود.اینترنتی که ما در حال حاضر از آن استفاده می‌کنیم انواع رسانه از قبیل پرینت، رادیو، فیلم و تلفن را دربر می‌گیرد و موضوع مهم‌تر اینکه مصرف‌کنندگان این رسانه‌ها اکنون دیگر خود تولیدکننده رسانه شده‌اند. این تغییرات موجب موفقیت کسب‌وکارها و عوامل اجرایی در حوزه رسانه‌های اجتماعی می‌شود.

.

اهداف برگزاری:

  • درک تأثیری که رسانه اجتماعی بر روی کسب‌وکار و هویت برند دیجیتالی شخصی دارد
  • بحث بر سر تأثیری که این موضوع بر فروش دارد
  • بهبود تعاملات کسب‌وکاری شما از طریق فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین
  • بررسی ستون‌های اصلی کسب‌وکارتان و تأثیری که رسانه اجتماعی بر آن‌ها دارد

.

ساعات:

۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰- کسب‌وکار در رسانه‌های اجتماعی

  • المان‌های اصلی در یک برنامه بازاریابی موفق در رسانه اجتماعی
  • یک رسانه اجتماعی قدرتمند و فراگیر چه ویژگی‌هایی دارد

۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰- Network Break

۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰- پایه و اساس رسانه اجتماعی

  • اشتیاق زیاد به رسانه‌های اجتماعی در مقابل واقعیت دنیای واقعی
  • کسب درآمد از طریق کانال‌های اجتماعی

۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰- ناهار

۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰-حمایت از برند

  • باورهای خود را سریع‌تر از قبل منتشر کنید
  • مخالفان می‌توانند سریع‌تر از هر زمان دیگری ارزش برند شما را خدشه‌دار کنند

۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰- Networking Break

۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰- گام بعدی چیست: آینده رسانه‌های اجتماعی

  • بازاریابی محتوا، شبکه‌های مناطق جغرافیایی، گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی
  • اضافه کردن شور و هیجان به پلتفرم و بازاریابی رسانه اجتماعی خود

بیگ دیتا

خلاصه:

چگونگی استفاده از بیگ دیتا به منظور کسب درآمد و افزایش تعاملات مشتری. یادگیری مدیریت، تجزیه و تحلیل و استفاده از حجم رو به رشد دیتا برای تمام بانک‌ها، اپراتورهای تلکام و خرده‌فروشان ضروری است.

.

اهداف برگزاری:

  • استفاده از مدل‌های داده‌کاوی در کنار داده‌های موجود به منظور پیش‌بینی الگوی خرید مشتری برای ارائه پیشنهادات به موقع و قانع‌کننده
  • استفاده از تحلیل داده پیشرفته و ماشین یادگیری به منظور ایجاد تحول اساسی در کسب‌وکارتان
  • تأثیر گذاشتن بر روی هر متغیری که بر تصمیمات مشتری اثرگذار است
  • امن کردن داده‌هایتان

.

ساعات:

۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰- انقلاب بیگ دیتا و ویژگی‌هایش

  • از کمیت به کیفیت- بیگ دیتا وسیله‌ای برای درک واقعیت
  • ارتباطات بیشتر و آشفته- کیفیت کر بیگ دیتا

۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰- Networking Break

۱۱:۳۰ تا ۱۲:۰۰- تغییر در ارزش اقتصادی دیتا

  • حجم دیتا- تغییر از یک‌بار استفاده به استفاده مجدد
  • تغییر مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر ارزش واقعی دیتا

۱۲:۰۰ تا ۱۳:۰۰- ناهار

۱۳:۰۰تا ۱۴:۰۰- آماده کردن سازمانتان برای تحلیل‌های آینده

  • اجزاء لازم برای یک تحلیل پیشگویانه: متخصص، دیتا، طرز فکر و چگونگی به دست آوردن آن
  • نقش متخصص در یک سازمان (و زنجیره ارزش)

۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰- Networking Break

۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰- اعتماد کاربر- چالش اصلی دیتا و چگونگی رسیدگی به آن

  • چرا اعتماد کاربر بسیار مهم است و چه چیز به آن سیب می‌رساند
  • استراتژی‌هایی برای ایجاد اعتماد کاربر و حفظ آن

پرداخت‌های موبایلی

خلاصه:

در این کارگاه شما درخواهید یافت که پرداخت‌های موبایلی چطور ممکن است و چگونه با دیگر محصولات از قبیل موبایل والت و بانکداری موبایلی ترکیب می‌شود. این کارگاه همچنین ارائه‌دهنده استراتژی‌ها و مدل‌های کسب‌وکاری ممکن برای خرده‌فروشان و تکنولوژی‌های مهم مانند NFC، بیکن‌های کم‌مصرف، کدهای QR و مدل‌های کیف پول هیبرید است.

.

اهداف برگزاری:

  • وارد کردن تجارت موبایلی به زندگی روزانه و افزایش تعاملات مشتری
  • درک تکنولوژی‌های موجود
  • تغییر انتظارات مصرف‌کننده و فروشنده
  • امن کردن پرداخت‌های موبایلی و داده مشتری

.

ساعات:

۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰- شناخت بازار و معنای پرداخت‌های موبایلی

  • بازیگران اصلی چه کسانی هستند و انتظارشان از بازار چیست؟
  • تبدیل کردن پرداخت‌های موبایلی و بانکداری موبایلی به یک سبک زندگی برای رسیدن به اقتباسی گسترده

۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰- Networking Break

۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰- تجارت، پرداخت و خرده‌فروشی موبایلی

  • کدام تکنولوژی برنده میدان است؟
  • NFC، بیکون‌های BLE، کدهای QR و مدل‌های کیف پول هیبرید

۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰- ناهار

۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰- حفاظت و ایجاد امنیت در پرداخت‌های موبایلی

  • درک خطرات موجود در داده‌های مشتری
  • حل مسائل مربوط به شناسایی و احراز هویت

۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰- Networking Break

۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰- آینده ام پوزها

  • یادگیری از توسعه پرداخت‌های موبایلی موجود در بازارهای درحال ظهور
  • بازسازی سیستم‌های پوز برای مشتری چندکاناله

نمایشگاه

رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه طولانی‌ترین و موفق‌ترین نمایشگاه مربوط به کارت هوشمند، پرداخت و تعیین هویت را داراست. طی ۱۶ سال گذشته ما از طریق به اشتراک‌گذاری دانش، آموزش بازار و نشست‌ها توانسته‌ایم به شکل‌دهی چشم‌انداز پرداخت کمک کنیم.

رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه وارد هفدهمین سال برگزاری‌اش می‌شود و امسال میزبان بیش از ۱۰ هزار شرکت‌کننده است و بخش وسیعی از نمایشگاه دبی و مرکز کنوانسیون امارت متحده عربی را در اختیار دارد و تبدیل به وسیع‌ترین نمایشگاه کارت هوشمند، پرداخت و هویت دیجیتال در نیمکره شرقی دنیا شده است.

.

مزایای اسپانسری از رویداد کارت و پرداخت  خاورمیانه۲۰۱۶:

  • آشنا شدن با فرصت‌های موجود در منطقه و رشد بازار
  • پیدا کردن افراد با کیفیت برای تصمیم‌گیری
  • آموزش بازار در مورد امکاناتی که از طریق محصولات و سرویس شما ایجاد می‌شود
  • ایجاد انگیزه در مدیران ارشد کسب‌وکارها به منظور افزایش سرمایه‌گذاری در تکنولوژی و خدمت

رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه بهترین مکان برای انجام کسب‌وکارهایی است که در حوزه کارت هوشمند، پرداخت یا سولوشن‌های تعیین هویت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.