شورای هماهنگی بانکها از استمرار و ادامه فعالیت بانکها به صورت شعب کشیک خبر داد.
شورای هماهنگی بانکها اعلام کرد که هیئت دولت، تمامی بانکهای کشور طی روزهای پنجشنبه (۱۴ اسفند) و شنبه (۱۶ اسفند) به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.
بر این اساس، ۳۰ درصد شعب بانکها که اسامی آنها در وبسایتهای اطلاعرسانی بانکها ذکر شده است، به همراه نیروهای واحدهای فنی و پشتیبان ستادی مورد نیاز، در روزهای مذکور، به منظور خدمترسانی به امور ضروری مشتریان دایر است.