راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین حضور شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد در همایش بانکداری الکترونیک

شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد نخستین حضور خود در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را تجربه کرد.

پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد و شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد نخستین حضور خود در این همایش را تجربه کرد.

Sada-Index-way2pay-93-01-16-b Sada-Index-way2pay-93-01-16-c Sada-Index-way2pay-93-01-16-d

دکتر برات قنبری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فاطمی اردكانی عضو هیئت‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، دکتر شاهباز معاون مالی و سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران، مهندس قادری مدیرعامل شرکت شاپرک، مهندس خاکی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد و سایر مدیران ارشد حوزه پرداخت الکترونیک در غرفه این شرکت حضور یافته و با مهندس صادق مدیرعامل این شرکت و معاونین شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

Sada-Index-way2pay-93-01-16-a Sada-Index-way2pay-93-01-16-g

از دیگر برنامه‌های شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد که در دو روز پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد می‌توان به رونمایی از پایانه‌های فروش MT360، MT760، CT360 و P3500 اشاره کرد. این پایانه‌های فروش محصولات شرکت «BLUEBIRD» هستند و گروه شرکت‌های داده‌ورزی سداد نماینده انحصاری محصولات این شرکت در حوزه Payment در ایران است.

علاوه بر این در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از «باشگاه مشتریان» این شرکت نیز رونمایی شد و دموی این باشگاه همراه با توضیحات در اختیار بازدیدکنندگان از این سرویس قرار گرفت.

Sada-Index-way2pay-93-01-16-e Sada-Index-way2pay-93-01-16-f

لازم به ذکر است که شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد در نخستین حضور خود به‌عنوان حامی پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که به همت پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد، حضور داشت.

منبع: شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.