راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فضای فین‌تک در ایران و فرصت‌های پیش‌رو برای همکاری بین‌المللی بررسی شد

مرکز نوآفرینی شرکت ارتباط فردا صبح روز دوشنبه 17 آذرماه، میزبان مقام‌های ارشد و متخصصین حوزه بانکداری الکترونیک از کشورهای گوناگون بود.

الیاس قانم به‌عنوان مشاور ارشد و متخصص حوزه Fintech، رئیس و بنیان‌گذار شرکت Telr، رئیس هیئت‌مدیره شرکت Zoombaal، مدیر پیشین شرکت PayPal در خاورمیانه و شمال آفریقا و مسئول منطقه‌ای شرکت Visa در سنگاپور همراه با کلادیو کانیو از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری Multi VC، مدیران شرکت زرین پال و مدیران رسانه راه پرداخت از مرکز نوآفرینی فردا بازدید کردند.

efar-index-d-way2pay-94-10-30

همچنین در جلسه‌ای که بین این مقامات با آقایان قنادپور، غانم‌زاده و حاجی‌زاده برگزارش شد، طرفین به بررسی فضای Fintech و پرداخت در ایران و فرصت‌های پیش‌رو برای فعالیت و همکاری مشترک و همچنین پیش‌بینی روند‌ جهانی و منطقه‌ای این حوزه در آینده پرداختند.

efar-index-c-way2pay-94-10-30

روز سه‌شنبه ۱۸ آذر نیز پائول خدر، مدیر یک شرکت سرمایه‌گذاری لبنانی میهمان مرکز نوآفرینی شرکت ارتباط فردا بود که در جریان بازدید از این مرکز، دو طرف در زمینه همکاری در سرمایه‌گذاری‌های آتی روی تیم‌های استارتاپی با هم گفت‌وگو کردند.

درنهایت در روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه، مهندس صابری، معاون توسعه فناوری پارک پردیس به همراه مهندس هزاوه، مدیر مرکز شتابدهی نوآوری و تنی چند از کارشناسان حوزه کارآفرینی این پارک، از فضای کار گروهی مرکز نوآفرینی فردا بازدید کردند.

منبع: ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.