پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سامانه «همیار مشتری» بانک آینده طراحی و آماده ارائه خدمت شد
با هدف برقراری سیستم بدون کاغذ و الکترونیکی کردن فرآیندها، سامانهای تحت عنوان «همیار مشتری» توسط معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده طراحی و آماده ارائه به مشتریان این بانک شده است.
سامانه همیار مشتری بهمنظور کاهش زمان صرف شده برای تکمیل فرمهای درخواست خدمات بانکی توسط مشتری، که بهتبع آن، کاهش زمان انتظار مشتریان در شعبه را به دنبال خواهد داشت، طراحی شده است.
این سامانه، مبتنی بر وب است که با ارائه صفحات مناسب به مشتری این امکان را فراهم مینماید که با ورود شمارهحساب توسط مشتری، اطلاعاتپایه مرتبط با مشتری، توسط سامانه در فرم درج شده و نیازی به درج آنها از طرف مشتری نباشد و فقط اطلاعات مکمل فرم توسط مشتری درج گردد.
در حال حاضر خدماتی که از طریق این سامانه قابلارائه به مشتری خواهد بود شامل موارد زیر است:
- درخواست واریز
- درخواست انتقالی
- درخواست برداشت
- درخواست چک بانکی
- درخواست چک بین بانکی
- درخواست پرداخت الکترونیکی بین بانکی (پایا)
- دستور پرداخت سامانه «تسویه ناخالص آنی» (ساتنا)
- دستور عدم پرداخت وجه چک
شایانذکر است؛ استفاده از سامانه «همیار مشتری»، به سه روش استفاده از سامانه در بستر اینترنت توسط مشتری، در شعبه توسط مشتری و همچنین در شعبه توسط کارکنان امکانپذیر است.
با توجه به اینکه تست اولیه این سامانه در شعبه مجازی با موفقیت اجرا شده است، با آغاز به کار این سامانه در تمام شعب بانک آینده، خدمتی جدید و کاربردی به سبد محصولات بانک افزوده شده و گام مؤثر دیگری در راستای ارزشآفرینی بیشتر برای مشتریان برداشته شده است.
منبع: بانک آینده