پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سامانه «همیار مشتری» بانک آینده طراحی و آماده ارائه خدمت شد
با هدف برقراري سيستم بدون کاغذ و الکترونيکي کردن فرآيندها، سامانهای تحت عنوان «هميار مشتري» توسط معاونت بانکداري الکترونيکي بانک آینده طراحي و آماده ارائه به مشتریان این بانک شده است.
سامانه هميار مشتري بهمنظور کاهش زمان صرف شده براي تکميل فرمهای درخواست خدمات بانکي توسط مشتري، که بهتبع آن، کاهش زمان انتظار مشتريان در شعبه را به دنبال خواهد داشت، طراحي شده است.
اين سامانه، مبتني بر وب است که با ارائه صفحات مناسب به مشتري اين امکان را فراهم مینماید که با ورود شمارهحساب توسط مشتري، اطلاعاتپایه مرتبط با مشتري، توسط سامانه در فرم درج شده و نيازي به درج آنها از طرف مشتري نباشد و فقط اطلاعات مکمل فرم توسط مشتري درج گردد.
در حال حاضر خدماتي که از طريق اين سامانه قابلارائه به مشتري خواهد بود شامل موارد زير است:
- درخواست واريز
- درخواست انتقالي
- درخواست برداشت
- درخواست چک بانکي
- درخواست چک بين بانکي
- درخواست پرداخت الکترونيکي بين بانکي (پايا)
- دستور پرداخت سامانه «تسويه ناخالص آني» (ساتنا)
- دستور عدم پرداخت وجه چک
شایانذکر است؛ استفاده از سامانه «هميار مشتري»، به سه روش استفاده از سامانه در بستر اينترنت توسط مشتري، در شعبه توسط مشتري و همچنین در شعبه توسط کارکنان امکانپذیر است.
با توجه به اینکه تست اوليه اين سامانه در شعبه مجازي با موفقيت اجرا شده است، با آغاز به کار اين سامانه در تمام شعب بانک آينده، خدمتي جديد و کاربردي به سبد محصولات بانک افزوده شده و گام مؤثر ديگري در راستاي ارزشآفرینی بیشتر براي مشتريان برداشته شده است.
منبع: بانک آینده