راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجهيز تاكسي ١٣٣ بندرعباس به سيستم مديريت ناوگان و پرداخت الكترونيك

به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل در مراسمی 200 دستگاه تاکسی بی‌سیم به سیستم مدیریت ناوگان و پرداخت الکترونیک تجهیز شد.

استاندار هرمزگان در این مراسم بر نهادینه شدن فرهنگ ترافیک و استفاده از خودروهای عمومی تأکید کرد. جادری گفت: «فرهنگ ترافیک و استفاده از وسایل شخصی عمومی را بایستی از خردسالی به فرزندان آموزش داد.» وی بر استفاده از وسایل نقلیه عمومی که باعث ارتقای امنیت و آسایش خانواده‌ها می‌شود تأکید کرد. استاندار هرمزگان تجهیز تاکسی‌های 133را به سيستم مديريت ناوگان و پرداخت الكترونيك گامی در ارتقای خدمات به شهروندان خواند از مدیران این بخش قدردانی کرد.

علي طباطبايي معاونت اجرايي شركت مبنافرتاك آريا در این خصوص گفت: «با همکاری و مساعدت مسؤولین  استان و مدیرعامل محترم سازمان تاکسیرانی جناب مهندس اخلاقی و با مشارکت شرکت تاکسی 133 بندرعباس به مدیریت جناب فریدی و مساعدت و همكاري بانك محترم صادرات و در راستاي تحقق دولت الكترونيك امروز شاهد مراسم افتتاح اين پروژه توسط استاندار و شهردار محترم و در حضور مسئولین استانی و همچنين تعدادي از مديران عامل محترم تاکسیرانی‌های کشور هستیم.»

طباطبائی گفت: «اين پروژه از حدود ٣ماه پيش با مشارکت و سرمایه‌گذاری و دانش فني شركت مبنا فرتاك آريا و مبنا كارت آريا به‌عنوان شركت داراي مجوز پرداخت آغاز شد که با راه‌اندازی اين سيستم علاوه بر مديريت و کنترل ناوگان حمل‌ونقل سيستم پرداخت الكترونيك آنلاين با استفاده از کارت‌های شتابي نيز وجود دارد». وی افزود: «همچنين قابليت استفاده از کارت‌های شهروندي براي پرداخت نيز در اين سيستم امکان‌پذیر می‌باشد.» وی گفت: «اين شركت در جهت فراگيري و گسترش فرهنگ پرداخت الكترونيك داراي تجربيات و توان اجراي پروژه‌های پرداخت خرد شهري بوده و آمادگي خود را جهت ارائه كليه خدمات پرداخت خرد شهري و راه‌اندازی كارت شهروندي اعلام می‌دارد». طباطبائی گفت: «اميدواريم با همكاري مسئولین محترم بندرعباس و ديگر شهرهاي كشور بتوانيم قدم‌های بزرگ‌تری را در اين زمينه برداشته و خدمت رسان مردم عزيز باشيم.»

وی گفت: «در فاز اول 200دستگاه تاکسی در بندرعباس به این سیستم مجهز شد و پیش‌ازاین، شركت فرتاك اين طرح را در شهرهای اسلامشهر و انديشه و بسطام اجرا کرده بود و در سایر شهرها نیز این طرح را اجرا خواهد کرد.»

منبع: دریا نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.