راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اصفهان کارت به مسافران تاکسی تخفیف 5 درصدی می‌دهد

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری به مدت سه ماه، آن دسته از شهروندانی که کرایه تاکسی خود را با اصفهان کارت پرداخت کنند، از سوی راننده تاکسی 5 درصد تخفیف می‌گیرند. مهندس فرهاد گلی با اعلام این خبر تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی علاوه بر پرداخت 5 درصد کرایه تخفیف داده‌شده توسط رانندگان، 5 درصد نیز تشویقی استفاده از سامانه هوشمند تاکسی را ارائه می‌کند.

وی تأکید کرد: این طرح با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت اداری و مالی و سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان برای افزایش رغبت استفاده از پرداخت الکترونیکی با اصفهان کارت از اول مهرماه 94 به مدت 3 ماه اجرا می‌شود.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در اتوبوس، تاکسی، باغ پرندگان، باغ گل‌ها، ایستگاه‌های دوچرخه، پارکینگ‌های طبقاتی متعلق به شهرداری و تله کابین، تراکنش‌ها با «اصفهان کارت» انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بحث در دسترس بودن محل‌های شارژ کارت بليت الكترونيك همواره يكي از دغدغه‌های شهروندان اصفهاني بوده است و همواره آن‌ها از تعداد كم محل‌های شارژ کارت بليت الكترونيك انتقاد دارند، ادامه داد: هم‌اکنون 300 نقطه محل شارژ کارت بليت الكترونيك در اصفهان وجود دارد که از مهرماه ۲ هزار نقطه به شبكه شارژ کارت بليت الكترونيك در اصفهان افزوده می‌شود. گلی اضافه کرد: در راستای افزایش پذیرنده‌های اصفهان کارت، شهر رویاها نیز تجهیز شده و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

منبع: ایمنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.