راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شبکه اجتماعی کیسونکس برای کسب‌وکارهای B2B

یک شبکه اجتماعی جدید، بانام کیسونکس (Keyconex)، در تاریخ نهم سپتامبر 2015 در هیوستون آمریکا شروع به کار می‌کند تا صنعت تجارت به تجارت (B2B) را در سطح جهان به هم مرتبط سازد. کشورهای هدف این سایت در آغاز کار عبارت‌اند از آمریکا، کانادا، اروپا، هند، ژاپن و چین و سپس به سایر نقاط جهان خواهد پرداخت و قابلیت‌های جدیدی را به نسخه‌ای اضافه خواهد کرد که در ماه ژانویه 2016 معرفی می‌شود. کاربران می‌توانند در این سامانه برای تجارت‌های خود پروفایلی را بسازند یا یک پروفایل پایه را به‌صورت رایگان برای شرکت خود ایجاد نمایند.

در حال حاضر، وقتی تجارت‌ها به دنبال شرکتی هستند تا سرویسی را برایشان اجرا نماید یا هدفی را به انجام برساند، معمولاً جستجویی را از طریق گوگل انجام می‌دهند تا فقط هزاران نتیجه را با تعداد معدودی از نتایج مثبت و مفید احتمالی حاصل نمایند. این سایت به‌عنوان یک موتور جستجوی ویژه عمل می‌کند که در آن تمامی نتایج از پیش موردبررسی قرارگرفته‌اند و فرد می‌تواند نیاز خاصی را که به دنبال آن است، چیزی که شاید در خیابان باشد یا درجایی در سطح جهان باشد پیدا کند.

با توجه به بسته‌ای که تجارتی مشترک آن می‌شود تا از این طریق تعداد محصولاتی که می‌تواند در سایت به نمایش درآورد را تعیین نماید، تعداد صنایعی که تجارت‌ها می‌توانند در آن به نمایش دربیایند، تعداد مهارت‌هایی که تجارت‌ها می‌توانند در آن نشان داده شوند، اولویت جستجو به سایز و اندازه تجارت‌های مربوطه بستگی دارد. برای پرداخت هزینه تمامی بسته‌ها می‌توان از سیستم جامع پی پال استفاده نمود که در آینده گزینه‌های بیشتری نیز خواهند داشت.

تجارت‌هایی که به دنبال این خدمات هستند قادر خواهند بود تا بدون پرداخت هزینه ثبت‌نام نمایند. مسئله این نیست که تجارت به چه چیزی نیاز دارد: سرمایه‌گذار شرکت، ارائه‌دهنده جدید خدمات، یا عرضه‌کننده جدید، می‌توانند در ظرف چند دقیقه آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و از طریق روش‌های دیگر چند ساعت وقت صرف ننماید. درحالی‌که انجمن تجاری در حال حاضر در پی همکاران خود در لینکدین است، به‌زودی می‌تواند به کیسونکس بدل شود تا تجارتی را برای همکاری پیدا نماید.

منبع: شارا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.