راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید مستقیم از طریق جست‌وجوهای گوگل ممکن شد

شرکت گوگل با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد قابلیت جدید روی جست‌وجوگر اینترنتی آن موسوم به Purchases on Google به کاربران امکان می‌دهد تا محصولات مورد نیاز خود را آسان‌تر از همیشه به صورت مستقیم از داخل آگهی‌های تبلیغاتی موبایلی خریداری کنند.

روزنامه وال استریت گزارش داد که کاربران از این پس در جست‌وجوهای موبایلی انجام شده روی سایت گوگل، مرتبط با کلیدواژه مربوطه آگهی‌های تبلیغاتی منتشر می‌شود که در کنار آنها کلید Buy موجود است و کاربران از این طریق می‌توانند به صورت مستقیم خریدهای خود را انجام دهند.

میزبانی این سرویس خرید الکترونیکی با سایت گوگل است و در شرایط کنونی فقط کالاهای واقعی به صورت مستقیم فروخته می‌شود. این شرکت تاکید کرد که هدف از ارایه سرویس مذکور حذف واسطه‌های اینترنتی برای انجام خریدهای آنلاین بوده است تا کاربران آسان‌تر از همیشه بتوانند به صورت مستقیم تمامی کالاهای مورد نیاز خود را در اختیار بگیرند. در سایت اینترنتی گوگل صفحه ویژه‌ای راه‌اندازی شده است که تمام برندهای بزرگ جهان در آن دیده می‌شود و اگر محصول مورد نیاز توسط این برندها ارایه نشود، کاربر با جست‌وجوی آن به راحتی می‌تواند کالای خود را با قیمت‌های مختلف پیدا کند.

گوگل با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک توضیح داد که آزمایش‌های لازم روی این سرویس‌ها ماه‌ها انجام شده است و طی چند هفته آینده عموم کاربران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. البته گوگل پیش‌بینی کرده است برای آنکه در مرحله نخست همه کاربران آمریکایی بتوانند این سرویس را در اختیار بگیرند، باید تا اواخر سال 2015 یا اوایل سال 2016 میلادی منتظر بمانند.

منبع: ایستنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.