راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سرمایه دومین بانک ایرانی که به سراغ دستگاه VTM رفت

بود که اولین دستگاه VTM در ایران توسط بانک شهر و شرکت توسن تکنو رونمایی شد (+). با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده دستگاه VTM قابل پیش‌بینی بود که به زودی دیگر بانک‌های ایرانی به استفاده از این دستگاه روی بیاورند. امروز، 31 تیرماه 94 بانک سرمایه به عنوان دومین بانکی ایرانی از این دستگاه رونمایی کرد. بانک سرمایه این دستگاه را با کمک شرکت ایران ارقام رونمایی کرده است و نام آن را «باجه ستاره بانک سرمایه» نامگذاری کرده است که مخفف «سامانه تمام الکترونیکی راه دور هوشمند» است. اولین دستگاه VTM بانک سرمایه با حضور خیرالله بیرانوند مدیرعامل، معاونان و مدیران این بانک افتتاح شد.

VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31eVTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31a

خیرالله بیرانوند مدیرعامل بانک سرمایه در این مراسم گفت: «در بودجه سال 94 بانک سرمایه مقرر شد از دستگاه‌های VTM استفاده شود و قرار است 500 واحد درسراسر کشور ایجاد شود. از محورهای رشد و توسعه بانک سرمایه که در برنامه استراتژیک بانک پیش بینی شده توسعه کیوسک‌های الکترونیکی در کشور است زیرا مشتریان استحقاق دارند مدرن ترین خدمات بانکی را داشته باشند.

VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31b VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31

وی افزود: «در سال 94 در بخش بانکداری الکترونیکی شاهد تحول و موفقیت های چشمگیری بودیم به طوری که خدمت تک کارت سرمایه را که منحصر به فرد است را طراحی کرده‌ایم. همچنین دستگاه صراف که دستگاه بسیار مدرنی است در کیش نصب شده است و قابلیت تبدیل ارزهای مختلف را دارد و قرار است در فرودگاه ها و مراکز گردشگری نصب شود.»

همچنين حسن پورشاطری معاون فناوری اطلاعات بانک سرمایه در مراسم افتتاح سامانه تمام وقت الکترونیکی راه دور هوشمند بانک سرمایه گفت: «باجه‌ الکترونیکی هوشمند شبانه ‌روزی بانک سرمایه با اتصال به یک شعبه شبانه روزی راه دور در ستاد بانک، سرویس‌ها و خدمات ویژه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد.»

VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31g VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31f

پورشاطری اضافه كرد: «شعبه 24 ساعته برای صرفه جویی در هزینه‌های ساخت شعب حضوری و ارائه تمام خدمات شعب حضوری افتتاح شده است. همچنین این خدمات در دو سطح ارائه می شود که در سطح اول خدماتی که بدون نیاز به کارشناسان بانکی است‏، ارائه می‌شود و در سطح دوم به وسیله دستگاه به صورت برخط به کارشناس‌های بانکی متصل شده و انجام تمام امور بانکی 24 ساعته میسر می‌شود.»

معاون فناوری اطلاعات بانک سرمایه با تأکید بر این که تمامی خدمات ارائه شده در چارچوب الزامات بانک مرکزی است، تأکید کرد: «چنین خدماتی بیش از دریافت و پرداخت پول و مواردی از این دست است و علاوه بر خدمات مشاوره‌ای از راه دور امور بانکی و سرمایه گذاری، انواع محصولات و خدمات کارت مدرن، چک و تسهیلات و غیره را نیز در بر خواهد داشت.»

VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31d VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31c

پور شاطری اسکن مدارک، واریز چک، ضمانت نامه بانکی، تایید مدارک و استعلام را از دیگر خدمات ارائه شده در این شعبه معرفی کرد. وی بیان داشت: «برای نخستین ‌بار، این امکان وجود دارد که مشتریان از راه دور در بانک سرمایه حساب باز کنند و مشتری این بانک شوند.»

در باجه 7*24 ظفر- نفت، 4 دستگاه خودپرداز، خوددريافت و وب كيوسك قرار دارد كه به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال است و به ارائه خدمات به مشتريان مي پردازد.

منبع: خبر اقتصادی / عکس‌ها: حجت سپهوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.