راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات ویزا کارت را بر روی سامانه #720* دریافت کنید

سامانه‌ی #720* با راه‌اندازی سرویس جدید #7720*720* با همکاری مجموعه‌ی تهران ویزا کارت، بر بستر USSD خدمت جدید دیگری را به سبد کالاهای خود اضافه کرد.

سامانه‌ی 720 با کد دستوری #7720*720* امکان خرید کارت‌های هدیه Visa Card، iTunes، Amazon، Google Play، XBOX، PlayStation و Microsoft را برای کاربران فراهم کرده است. کارت‌های اعتباری ویزا قابل‌استفاده برای رزرو هتل‌ها، پرداخت هزینه‌ی ثبت‌نام امتحانات بین‌المللی، سفارش‌های اینترنتی و … بوده و افراد با خرید کارت‌های هدیه ۱۰ تا ۱۰۰۰ دلاری ، پرداخت‌های موردنیاز را انجام می‌دهند.

ویزا کارت پيش‌پرداخت، جايگزينی هوشمند براي پرداخت‌های اینترنتی و همچنین حمل وجه نقد است که به‌عنوان کارت هدیه صادر می‌شود و امکان شارژ مجدد کارت وجود ندارد . این کارت‌ها تنها در مبالغ از پیش تعریف‌شده و در زمان خرید، شارژ می‌شوند که افراد می‌توانند براي خريد، پرداخت قبوض و صورتحساب‌ها و در فروشگاه‌ها و پذیرنده‌های آنلاین که كارت‌هاي نقدي VISAپذيرفته مي‌شود، از آن استفاده کنند.

گفتنی است، با استفاده از سایر کارت‌های هدیه قابل‌ارائه در این خدمت، هیچ محدودیتی در دریافت خدمات بین‌المللی از سایت‌های معتبر وجود ندارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دو سایت www.my720.ir و www.tehranvisacard.com مراجعه کنند.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.