حضور گروه ملی انفورماتیک در کیش اینوکس 2024

حضور گروه ملی انفورماتیک در کیش اینوکس 2024

گروه ملی انفورماتیک، ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی Kish Invex 2024، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت

گروه ملی انفورماتیک با حضور در نمایشگاه کیش اینوکس 2024، ضمن توسعه ارتباط با فعالان این حوزه، محصولات و طرح‌های خود برای سرمایه‌گذاری را ارائه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، ازجمله فعالیت‌های گروه ملی انفورماتیک در این نمایشگاه، برگزاری ارائه‌های کارشناسی و تحلیلی حوزه صنعت بانکداری، هوش مصنوعی، امنیت شبکه، شتابدهی به استارتاپ‌ها، تأمین مالی، ریال دیجیتال و روش‌های نوظهور و فناورانه در حوزه پرداخت است.

حضور در پنل‌های «توکنایز کردن دارایی‌ها در بازار سرمایه» و «رویکردهای نوآورانه در حوزه رمزدارایی‌ها» از دیگر برنامه‌های گروه ملی انفورماتیک است.

در نمایشگاه امسال، محصول برات الکترونیک سپامی شرکت خدمات انفورماتیک معرفی خواهد شد و کارشناسان این گروه درباره بانکداری سبز، سامانه کهربا و مخاطرات امنیتی در صنعت پرداخت ارائه خواهند داشت.

یازدهمین دوره کیش اینوکس، ۱۴ تا ۱۷ آبان ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش، میزبان علاقه‌مندان است.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/eglk کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی