سید غلامرضا کاظمی دینان از بانک کارآفرین رفت

سید غلامرضا کاظمی دینان از بانک کارآفرین رفت

سیدغلامرضا کاظمی دینان پس از حدود دو سال فعالیت، از سمت مدیریت ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین استعفا کرد. سید غلامرضا کاظمی دینان بهمن ماه 1391 با حکم دکتر ولی اله سیف مدیرعامل پیشین بانک کارآفرین، اداره ارتباطات و بازاریابی این بانک را برعهده گرفته بود.

بر اساس این گزارش، کاظمی دینان سابقه چندین سال تدریس در مراکز دانشگاهی را در کارنامه خود دارد و چهره‌ای شناخته شده در میان اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور محسوب می‌شود. وی در حال حاضر مشاور رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رئیس انجمن روابط عمومی ایران است.

منبع: اخبارپول

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/69d9 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی