راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح «مشاوره مالی فاخر»؛ ارائه‌شده در رئالیتی‌شوی کارمانی، در کمتر از ۲۴ ساعت تأمین مالی جمعی شد

دومین قسمت از رئالیتی‌شوی کارمانی، با اجرای محمد سلوکی، سه‌شنبه ۱۵ خرداد از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شد. در این قسمت، دو تیم «مشاوره تخصصی مالی فاخر» و «چهارگوشه خلاق ایده رو» طرح‌های خود را برای کسب مجوز تأمین مالی جمعی به داوران برنامه ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد، طرح «مشاوره تخصصی مالی فاخر» متعلق به شرکت «گروه اقتصادی ارزش‌آفرینان فاخر» با ارائه سود ۲۲.۵ درصدی و بازه زمانی ۶ ماهه، نظر داوران را جلب کرد و به‌عنوان طرح منتخب این قسمت معرفی شد. سرمایه درخواستی این طرح ۳ میلیارد تومان است.

این طرح به دلیل ارائه وثایق مالی جهت تضمین اصل سرمایه و تعهد بازخرید توسط شخص ثالث معتبر و همچنین ارائه سود مناسب، از استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران و تماشاگران برنامه برخوردار شد، به‌طوری‌که کمتر از ۲۴ ساعت پویش تأمین مالی جمعی این طرح تکمیل شد.

گفتنی است که طرح منتخب قسمت اول این برنامه نیز با استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران روبرو شد و توانست حد موفقیت ۵ میلیاردی خود را با سرمایه‌گذاری ۱۲۴ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی پشت سر بگذارد. این موضوع نشان‌دهنده استقبال مخاطبان به این برنامه و تمایل آنها برای حمایت از کسب‌وکارها است.

رئالیتی‌شوی کارمانی که باهدف ترویج سرمایه‌گذاری جمعی و رونق کسب‌وکارها در حال پخش است، بستری را برای ارائه طرح‌های کارآفرینانه به سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. این برنامه نشان می‌دهد که چگونه کسب‌وکارها با جذب سرمایه‌های مردمی می‌توانند به رشد و توسعه اقتصاد کشور کمک کنند.

تماشاگران و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری می‌توانند با مراجعه به سکوی کارن‌کراد، در طرح‌های منتخب کارمانی سرمایه‌گذاری کنند و متناسب با سود هر طرح سود کسب کنند.

رئالیتی‌شوی کارمانی در ۲۵ قسمت، هر سه‌شنبه ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. علاقه‌مندان به مشاهده این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی برنامه به نشانی www.kaarmoney.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.