راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ستاره اول جزو یک‌صد واحد مشتری‌مدار قرار گرفت

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یک‌صد واحد مشتری‌مدار «صدای مشتری» چهارشنبه 9 خرداد در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش که با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور و مدیران بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد، شرکت ستاره اول موفق به کسب جایزه یک‌صد واحد مشتری‌مدار شد که مسعود کرمانی، مدیر روابط‌عمومی این شرکت به نمایندگی این نشان را دریافت کرد.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یک‌صد واحد مشتری‌مدار و با شعار صدای مشتری برگزار شده و شرکت‌های حاضر پس از داوری و بررسی آیتم‌های گوناگون و به‌کارگیری روش‌های نوین مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

شرکت ستاره اول به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه همراه اول از سال 1394 باهدف ارائه‌ سرویس‌های هوشمند و نوآورانه مبتنی بر خدمات اپراتوری و فناوری مالی شروع به فعالیت کرده و امروزه با بهره‌مندی از توان فنی پرسنل خود نسبت به طراحی و پیاده‌سازی محصولاتی از جمله کد دستوری #1* در بستر تمامی اپراتورها و سوپراپلیکیشن ستاره‌یک کرده است و در بستر این محصولات خدمات متنوعی از جمله خدمات اپراتوری، سرویس سلامت دیجیتال، اعتبارسنجی، خرید اقساطی، خدمات گردشگری، خدمات خودرو و… را ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.