راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ساعته در اپلیکیشن ستاره یک

اپلیکیشن ستاره یک، برنامه‌ای کاربردی و چندمنظوره است که با استفاده از آن تمامی فعالیت‌هایی که در روز ممکن است افراد با آن مواجه شوند در قالب یک بستر و طی فرایندهای ساده‌ای به‌صورت غیرحضوری و آنلاین قابل انجام است. به‌تازگی امکان رزرو اینترنتی هتل داخلی نیز به دیگر سرویس‌های این اپلیکیشن اضافه‌ شده است.

امکان نصب اپلیکیشن ستاره یک روی سیستم‌‌عامل‌های اندروید و IOS وجود دارد و علاقه‌مندان برای استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند آن را از طریق گوگل‌پلی، مایکت یا کافه‌بازار دانلود کنند. برای استفاده از سرویس رزرو هتل اپلیکیشن ستاره یک، تنها لازم است آخرین نسخه به‌روزرسانی‌شده این اپ روی دستگاه‌تان نصب باشد.

با افزایش خریدهای اینترنتی، کار رزرو هتل هم مانند بسیاری از خدمات دیگر سفر آسان شده است. افراد در سراسر دنیا خیلی راحت می‌توانند با گوشی یا کامپیوترشان در عرض چند دقیقه، هتل مناسبی را برای سفرشان رزرو کنند.

ستاره یک نیز با فراهم کردن بستری برای افراد مختلف، این امکان را ایجاد کرده که تنها با ورود به اپلیکیشن آن و انتخاب گزینه هتل، طی انجام چند مرحله ساده هتل دلخواه خود را پیدا و رزرو کنند. این اپلیکیشن شرایطی برای کاربران فراهم کرده تا با دسترسی به هتل‌های مختلف و مقایسه آنها با یکدیگر، بهترین انتخاب خود را داشته باشند.

ستاره یک گزینه‌های مناسبی برای انتخاب هتل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تنها کافی است نام شهر مقصد و تاریخ اقامت در هتل را در صفحه جست‌وجوی آنلاین اپلیکیشن وارد کنید تا تمامی هتل‌های موجود در مقصد مورد نظر با جزئیات کامل شامل عکس و محل قرارگیری روی نقشه به نمایش درآید. این سرویس در حال حاضر تنها جهت رزرو‌ هتل‌های داخلی قابل استفاده است.

 کاربران با رزرو آنلاین هتل در اپلیکیشن ستاره یک از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهند شد. آنها می‌توانند به تمامی اطلاعات هتل شامل امکانات و قوانین هتل، محل قرارگیری هتل در نقشه، فاصله هتل تا مراکز مهم شهر و عکس‌های هتل مورد نظر دسترسی داشته باشند. همچنین می‌توانند مبلغ پرداختی رزرو هتل داخلی را به‌صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری پرداخت کنند. از طرف دیگر مطالعه آنلاین قوانین هتل به افراد امکان می‌دهد اقامت بی‌دردسری را در هتل مورد نظر خود تجربه کنند. علاوه بر این می‌توانند از پشتیبانی 24ساعته ستاره یک برای رزرو هتل داخلی در تمامی مراحل سفر بهره‌مند شوند.

در سرویس جدید ستاره یک، امکان انتخاب انواع هتل و هتل‌آپارتمان برای سلیقه‌های گوناگون فراهم شده است. ستاره یک به‌واسطه همکاری مستقیم با هتل‌های داخلی و ارائه قیمت‌های رقابتی، این اطمینان را به کاربران می‌دهد تا هتل‌های داخلی ارزان و مطمئن را رزرو کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.