راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دریافت گواهینامه 10002:2018 ISO توسط شرکت توسعه و نوآوری شهر در راستای افزایش رضایت مشتریان

 به‌منظور تأمین منافع سازمان، افزایش رضایتمندی مشتریان و با عنایت به ماهیت مشتری‌محوری شرکت توسعه و نوآوری شهر، اقدامات لازم جهت استقرار استاندارد بین‌المللی «مدیریت کیفیت و راهنمایی رسیدگی به شکایت‌ها در سازمان‌ها» صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نوآوری شهر، استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 9001:2015 ISO نیز که چندی قبل در شرکت پیاده‌سازی و گواهینامه آن تمدید گردید از یکپارچگی لازم با این استاندارد برخوردار بوده و استقرار این فرایندها می‌تواند میزان بهره‌وری سازمان و رضایتمندی مشتریان را ارتقا بخشد.


شایان‌ذکر است؛ باتوجه‌به اهمیت رضایت مشتری در بقای کسب‌وکارهای امروزی، سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO)، استاندارد مدیریت کیفیت را برای رضایت مشتری به‌وسیله ایجاد یک محیط مشتری‌مدار تدوین و منتشر کرده است.

منبع توسعه و نوآوری شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.