راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیملس؛ به دنبال نوآوری و شبکه‌سازی

نمایشگاه ۲۰۲۴ Seamless Middle East از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در سالن‌های نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد. مأموریت این نمایشگاه به ۹ موضوع در آسیا اختصاص دارد که عبارتند از: پرداخت‌، فین‌تک، بانکداری، بیومتریک، کارت‌، خرده‌فروشی، تجارت الکترونیک، لجستیک و بازاریابی دیجیتال. این نمایشگاه به مدت سه روز میزبان بیش از ۳۰ هزار شرکت‌کننده از صنعت پرداخت‌، فین‌تک، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک، ۵۰۰ سخنران و ۸۰۰ غرفه در سطح نمایشگاه بود. به گفته برگزار کنندگان این رویداد سیملس فرصتی است تا افراد با حضور در آن، هنگامی که در قلمرو نوآوری و شبکه‌سازی قدم می‌گذارند، فرصت‌هایی برایشان فراهم شود، ارتباطات جدید ایجاد کنند و راه را برای تجربیات متحول‌کننده هموار کنند.


سیملس؛ فرصتی برای شبکه سازی بین‌المللی


سیملس به مدت ۲۴ سال محل ملاقات فعالین در صنایع؛ پرداخت، فین‌تک، بانکداری، خرده‌فروشی، تجارت الکترونیکی، دیجیتال‌مارکتینگ، لجستیک، کارت و صنایع هویت و BNPL بوده است. آنها گرد هم می‌آیند تا ضمن ارائه جدیدترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها، شبکه ارتباطات خود را گسترش دهند. رویداد سیملس خارومیانه را می‌توان فرصتی برای برقراری ارتباطات ارزشمند با سرمایه‌گذاران و یافتن شرکای تجاری جدید دانست.

در سیملس ۲۰۲۴ یک کنفرانس ۹ مسیره از محتواهای مرتبط با موضوعاتی که پیش‌تر ذکر شد طراحی‌ شده که هر کدام از این موضوعات به حدود پنج زیرشاخه تقسیم شده‌اند. موضوعاتی که در این کنفرانس‌ها بررسی و مطرح شده شامل مواردی است که در ادامه می‌خوانید؛ فین‌تک، پرداخت، لجستیک، بیومتریک، بازاریابی دیجیتال، خرده‌فروشی دیجیتال، بانکداری دیجیتال، تجارت الکترونیک، ارزهای دیجیتال و BNPL، کیف پول دیجیتال، eKYC،مقررات مالی، شمول مالی، آینده بانکداری، خرده‌فروشی مدرن، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و اتوماسیون انبار هوشمند. موضوعاتی که پیش‌تر ذکر شد بخشی از ۴۹ موضوعی بود که در سیملس ۲۰۲۴ مورد بررسی و بحث قرار گرفت.


حضور توسن‌تکنو و جی‌اس‌اس در سیملس ۲۰۲۴


در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه نه‌تنها شرکت‌کنندگانی از منطقه حضور دارند بلکه شرکت‌هایی از سایر کشورهای دنیا نیز برای نمایش محصولاتشان در آن حضور می‌یابند. حضور در این نمایشگاه برای شرکت‌های بزرگی مانند مسترکارت، آمازون، مایکروسافت، ویزا، پی‌پال، اچ‌اس‌بی‌سی هم اهمیت دارد. امسال نیز مانند سال گذشته، از شرکت‌های شناخته‌شده در ایران، توسن‌تکنو و جی‌اس‌اس هم در این نمایشگاه حضور داشتند. توسن‌تکنو نیز در این رویداد ضمن معرفی محصولات و راهکارهای جدید و تعامل با مشتریان به دنبال انعقاد قراردادهای فروش و صادرات محصولات پرداخت الکترونیک به بازارهای خارج از ایران بود.

غرفه توسن‌تکنو در نمایشگاه Seamless 2024
غرفه توسن‌تکنو در نمایشگاه Seamless 2024

جی‌اس‌اس هم در این نمایشگاه به منظور معرفی دستاوردها و راهکارهای خلاقانه در حوزه بانکداری و پرداخت حضور یافته بود. به گفته عطیه پورفخیم، مدیر مارکام شرکت جی‌‌اس‌اس، این شرکت با تمرکز بر نوآوری و پیشرفت در عرصه بانکی و پرداخت و همچنین برخورداری از تجربه حضور در نمایشگاه‌های مختلف بین‌المللی در سال‌های گذشته، همچنان به ماجراجویی خود در این زمینه ادامه خواهد داد. جی‌اس‌اس با ادامه نگرش قبلی خود که مبتنی بر ماجراجویی و حرکت بر لبه فناوری جهانی است قصد دارد با محصولات و خدمات نوآورانه خود در دیگر نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت کند و آنها را به فرصتی تازه برای ارتقای فناوری تبدیل کند.

غرفه جی‌اس‌اس در نمایشگاه Seamless 2024

گفتنی است جی‌اس‌اس با مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌‌المللی، به دنبال ارتقای همکاری‌های بین‌المللی و تعامل با نخبگان صنعت فناوری در حوزه بانکی، پرداخت و فین‌تک است تا در تداوم نوآوری‌های جهانی نقش مؤثری داشته باشد.

منبع terrapinn
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.