راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سید فرشاد فاطمی مدیرعامل شرکت تراکنش همراه ایمن با نشان تجاری شاپ شد

سید فرشاد فاطمی اردستانی به سمت مدیرعامل شرکت «تراکنش همراه ایمن» با نشان تجاری «شاپ» برگزیده شد. در جلسه معرفی مدیرعامل جدید «شاپ»، از خدمات و تلاش‌های جعفر عظیمی، مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل جدید «شاپ» با یک دوره عضویت در شورای رقابت، سابقه همکاری با نهادهایی همچون مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، هلدینگ داروپخش و شرکت توانیر را در پیشینه حرفه‌ای خود دارد.

فرشاد فاطمی، متولد ۱۳۵۲ و دانش‌آموخته دکترای اقتصاد از كالج لندن است. مدیرعامل جدید شاپ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی از مؤسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه تهران دریافت کرده و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان است. او در حال حاضر دانشیار اقتصاد دانشكده مديريت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شريف است و زمينه‌های مورد علاقه آموزشی و تحقيقاتی‌اش اقتصاد خرد، نظریه بازی، سازمان‌های صنعتی و طراحی بازار است.


درباره شرکت شاپ


شرکت «تراکنش همراه ایمن» با نشان تجاری «شاپ» ارائه‌دهنده راهکار جامع و یکپارچه خرده‌فروشی در ایران بوده و به‌ دنبال نهادینه‌کردن سبک هوشمند زندگی است. کسب‌وکار شاپ که سال ۱۳۹۴ توسط شرکت توسن‌تکنو در صنعت فناوری اطلاعات، خرده‌فروشی و پرداخت ایران شکل‌ گرفته، ترکیبی از سه حوزه تجارت الکترونیک، پرداخت الکترونیک و خرده‌فروشی است. این شرکت در صنعت راهکارهای جامع مدیریت فروشگاه، صندوق و کارت‌خوان‌های هوشمند، توانسته است راهکاری جامع شامل نرم‌افزار و سخت‌افزار با نام «شاپین» برای رفع نیازهای طیف وسیعی از اصناف و فروشگاه‌ها ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.