راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی ۱۰ محصول جدید توسن‌تکنو در رویداد Seamless Middle East ۲۰۲۳

شرکت توسن‌تکنو همزمان با حضور در رویداد Seamless Middle East 2023 دوبی، ۱۰ محصول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، محصولات تولیدی جدید این شرکت شامل سری جدیدی از پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکار‌های بانکی، سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک و شیوه‌های نوین پرداخت دیجیتال می‌شود.

سری جدید پایانه‌های پرداخت الکترونیک تولیدشده توسط توسن‌تکنو هوشمند و برپایه سیستم‌عامل اندروید هستند. از مشخصه بارز این سری محصولات، کاربردپذیرتر بودن، قدرت سخت‌افزاری بیشتر و امنیت بالاتر است.

همچنین سامانه جامع مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک امکان مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند را از راه دور برای کارشناسان و پشتیبان‌ها فراهم می‌کند و نیاز به جابه‌جایی‌های غیرضروری را کم و در هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌کند.

راهکارهای نوین پرداخت دیجیتال هم بخش دیگری از محصولات جدید توسن‌تکنو هستند که با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، یک گام دیگر ما را به سمت شیوه‌های نوین صنعت پرداخت در کشور نزدیک می‌کند.

رویداد Seamless Middle East روزهای دوم و سوم خرداد ۱۴۰۲ (۲۳ و ۲۴ می ۲۰۲۳) در سالن‌های نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار خواهد شد. شرکت توسن‌تکنو در غرفه E30 این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد Seamless Middle East ۲۰۲۳ می‌توانند ابتدا به‌طور رایگان ثبت‌نام کرده و سپس نسبت به دریافت کارت ورود به نمایشگاه، اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.