راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاهش ۳۰درصدی انصراف از خرید مشتریان با تسهیلات لندتکی

در پنل مدل‌های فروش و خرید در اکوسیستم‌های آینده موضوع تاثیر لندتک‌ها بر فروش پذیرندگان و قدرت خرید مشتریان بررسی و در آن بیان شد در ۶ماهه پایانی ۱۴۰۲ اندازه برخی از کسب‌وکارهای همکار لندتک‌ها ۸ تا ۱۰ برابر شد

«مدل‌های فروش و خرید در اکوسیستم‌های آینده»، موضوع آخرین پنل نیم‌روز اول نکستیشن با تسهیل‌گری میثم سلیمانی، مدیر محتوای راه‌کار و سردبیر راه پرداخت بود. در این پنل علیرضا قنادان، مدیرعامل لندو، آمارهایی از این کسب‌وکار ارائه کرد که نشان می‌داد لندتک در شهرهای مختلف کشور و گروه‌های جمعیتی متنوع فراگیر شده است.

میثم سلیمانی، مدیر محتوای راه‌کار و سردبیر راه پرداخت

مدیرعامل لندو: ۳۰ درصد از دریافت‌کنندگان تسهیلات، اقساط خود را زودتر از موعد پرداخت می‌کنند


به گفته قنادان ۷۰ درصد از متقاضیان تسهیلات ساکنان شهرستان‌ها هستند و تسهیلات پرداختی لندو در هزار و ۱۴۰ نقطه کشور پراکنده است.

او همچنین درباره تأثیر لندتک بر شبکه فروش اطلاع داد که در شش‌ماهه پایانی سال گذشته اندازه کسب‌وکارهایی مانند لجستیک در این حوزه ۸ تا ۱۰ برابر شد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل لندو

به گفته مدیرعامل لندو ۳۰ درصد از دریافت‌کنندگان تسهیلات اقساط خود را زودتر از موعد پرداخت می‌کنند و جزو خوش‌حسابان شناخته می‌شوند که این موضوع در رتبه‌‌بندی اعتباری، امتیاز مثبت دارد.


فراگیری لندتک فروش پذیرندگان را ۵۰ درصد افزایش داده است


مهدی مقیمیان، مدیرعامل مینی‌پی، در پنل «مدل‌های فروش و خرید در اکوسیستم‌های آینده» خبر داد که مینی‌پی در چهل روز ابتدایی شروع به کار خود به ۲۲۰ هزار نفر تسهیلات داده که از میان آنها رتبه اول متعلق به خراسان و رتبه دوم مربوط به استان سیستان‌وبلوچستان بوده است.

مهدی مقیمیان، مدیرعامل مینی‌پی

مقیمیان افزایش قدرت خرید دهک یک تا پنج را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت که مینی‌پی نیاز به اپلیکیشن و موبایل را حذف کرده تا دسترسی افراد این دهک‌ها به تسهیلات راحت‌تر شود. او تأکید کرد که مینی‌پی فعلاً به دنبال ورود به بخش B2C به‌صورت مستقیم نیست.

همچنین او اطلاع داد که با تسهیلات لندتکی رها شدن سبد خرید ۲۰ تا ۳۰درصد کاهش پیدا کرده و فروش کسب‌وکارهای خرد تا ۵۰درصد افزایش یافته است.


مدیرعامل آپسان: برنامه ما این است که رفتار متقاضیان وثیقه آنها شود


آرش لرستانی، مدیرعامل آپسان، در پنل «مدل‌های فروش و خرید در اکوسیستم‌های آینده» با اشاره به تجربه B2C آپسان گفت: «ریسک در این بخش زیاد است و ما هم نکول داشتیم، اما توانستیم وضعیت خودمان را تثبیت بخشیم. هدف ما این است که رفتار تسهیلات‌گیران تبدیل به وثیقه آنها شود.»

آرش لرستانی، مدیرعامل آپسان

او مهم‌ترین روند چهار سال آینده را اوج‌گیری لندینگ و دیجیتال‌لندینگ دانست و پیش‌بینی کرد که در ایران هم این روند در مقیاس خودش پیش خواهد رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.