راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازینکس؛ سفری هیجان‌انگیز به دنیای کریپتو با جوایز ارزشمند

علاقه‌مندان به دنیای کریپتو و بازی‌های جذاب، آماده ماجراجویی جدیدی باشید! رمزینکس، با طراحی و ارائه بازی آنلاین «بازینکس»، هیجان و شوروشوق را به دنیای شما می‌آورد. در این بازی، با هدایت ربات «زینکس» در مسیری پر از چالش و مانع قدم می‌گذارید و ضمن کسب امتیاز و تتر، شانس برنده‌شدن آیفون ۱۵ پرومکس را هم خواهید داشت.

رمزینکس یک پلتفرم نوین تبادل رمزارز دیجیتال است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون بیش از ۲ میلیون کاربر جذب کرده است. و باعث شده کاربران به خریدوفروش و معامله هر ارزی بپردازند که به دنبال آن هستند.


مسیر پرماجرای زینکس (شخصیت مسکات رمزینکس)


به گزارش روابط عمومی صرافی رمزینکس، در بازینکس، شما کنترل زینکس را بر عهده دارید و باید او را در مسیری پر از موانع و چالش‌ها هدایت کنید. هر چه زینکس را بیشتر به جلو هدایت کنید، امتیازتان افزایش می‌یابد و با رسیدن به سطوح امتیازی مشخص، جوایز نقدی تتر دریافت خواهید کرد.

ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود! با دعوت از دوستانتان به این بازی، می‌توانید شانس خود را برای برنده‌شدن جوایز بیشتر افزایش دهید و خبر هیجان‌انگیزتر اینکه، نفری که در تاریخ ۱۸ خرداد به صدر جدول رده‌بندی بازینکس برسد، صاحب یک آیفون ۱۵ پرومکس خواهد شد!


هدف زینکس در این بازی چیست؟


زینکس، عاشق دنیای کریپتو و ارزهای دیجیتال است و در این بازی به دنبال جمع‌آوری کوین‌های بیشتر است. او در طول مسیر، با کوین‌های جدیدی روبرو خواهد شد که نمادی از تنوع رمزارزهای رمزینکس هستند.

دنیای کریپتو ساده نیست! درست مانند دنیای واقعی کریپتوکارنسی، در بازینکس نیز با چالش‌ها و موانع مختلفی روبرو خواهید شد. اما نگران نباشید! درست مانند دنیای واقعی که با آموزش و تمرین می‌توان به یک تریدر ماهر تبدیل شد، در بازینکس نیز می‌توانید با استفاده از «بازی رکوردی»، مهارت خود را در هدایت زینکس افزایش دهید و سپس با آمادگی کامل وارد بازی اصلی شوید و برای کسب جوایز ارزشمند بازینکس تلاش کنید.


آیفون ۱۵ پرومکس در انتظار قهرمان بازینکس!


هیجان‌انگیزتر از همه، جایزه نفیس این بازی است. شرکت‌کننده‌ای که در تاریخ ۱۸ خرداد به صدر جدول رده‌بندی بازینکس برسد، موفق به دریافت یک دستگاه آیفون ۱۵ پرومکس خواهد شد.

پس منتظر چه هستید؟ همین حالا به دنیای هیجان‌انگیز بازینکس بپیوندید، در نقش زینکس به ماجراجویی بپردازید، مهارت خود را به رخ بکشید و تتر و آیفون برنده شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به بازی، به صفحه بازینکس مراجعه کنید.

منبع رمزینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.