راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک آینده از مجموعه ارتباط فردا بازدید کرد

مدیرعامل و هیئت مدیره بانک آینده از شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی ارتباط فردا، بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، به همراه مجتبی کحالی، رئیس هیئت‌مدیره و هیئت همراه، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شرکت ارتباط فردا بازدید و با مدیران و همکاران این شرکت، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این بازدید که با استقبال مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل ارتباط فردا و مدیران این مجموعه همراه بود، مدیران ارشد بانک آینده از واحد‌های مختلف بازدید و با فعالیت‌ها و فرایندهای کاری این شرکت در حوزه‌های متنوع آشنا شدند. در ادامه بازدید، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک آینده و مدیرعامل و مدیران گروه ارتباط فردا نیز برگزار شد.

در این جلسه، مدیرعامل ارتباط فردا و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه ارتباط فردا، ضمن ارائه گزارشی درباره فعالیت‌ها و دستاورد‌های هرکدام از شرکت‌ها در سال گذشته، برنامه‌ها و استراتژی‌های خود در راستای دستیابی به اهداف سال جاری را ارائه کردند.

مدیرعامل بانک آینده در بازدید از ارتباط فردا، بر اهمیت رشد و توسعه فعالیت‌های شرکت‌های این مجموعه باهدف ارائه خدمات نوین بانکداری، فین‌تک و ارائه سرویس‌های هوشمند موردنیاز مشتریان بانک و عموم مردم تأکید کردند.

بهمن اسکندری در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه ارتباط فردا و شرکت‌های زیرمجموعه، بر اهمیت افزایش همکاری و تعامل سازنده بین بانک آینده و این مجموعه، باهدف گسترش خدمات بانکداری، ارائه خدمات نوین مالی و پرداخت، افزایش فعالیت و سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد خدمات و محصولات نوآورانه و جدید، تأکید کرد.

مدیرعامل بانک آینده اظهار کرد: «جذب استعداد‌ها، نگهداشت نیرو‌های انسانی و ایجاد فضایی پویا باتکیه‌بر شایسته‌سالاری و ارائه آموزش‌های مناسب، رویکرد خلاقانه در نوآورهای محصولات و خدمات، مسیر رسیدن به اهداف کلان ارتباط فردا را هموار و دست‌یافتنی خواهد کرد.»

او با تأکید بر نقش ثبات مدیریتی جهت تحقق برنامه‌های بلندمدت و توسعه و گسترش ارتباط فردا، خاطرنشان کرد: «تقویت همکاری با شرکت‌های اکوسیستم فین‌تک، بیمه، سرمایه و… از اهداف مهم این مجموعه در سال ۱۴۰۳ است.»

اسکندری با اشاره به آینده‌نگری این بانک برای مجموعه ارتباط فردا، گفت: «ورود ارتباط فردا به بازار سرمایه اهمیت ویژه‌ای دارد که باید باقدرت توسط مدیران این مجموعه دنبال شود.»

او در ادامه افزود: «هدف‌گذاری و بودجه‌ریزی دقیق، نظم مالی و در نهایت نظارت بر بازدهی سرمایه‌گذاری و مراقبت از نیروی انسانی، از جمله اقداماتی است که باید برای رشد و توسعه ارتباط فردا بادقت و جدیت دنبال شود.»

وکیلی‌نیا مدیرعامل ارتباط فردا، با اشاره به سابقه ۱۳ ساله این شرکت در ارائه راهکار‌های نوین و مبتکرانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: «مجموعه ارتباط فردا با اتکا به دانش و تخصص نیرو‌های متعهد و متخصص خود، همواره در تلاش بوده تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.»

منبع روابط عمومی بانک آینده
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.