راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

GSS با به‌کارگیری تکنولوژی هوش مصنوعی در رویداد seamless شرکت می‌کند

نمایشگاه Seamless خاورمیانه که پیش‌ازاین با نام نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه شناخته می‌شد، از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۴ تا ۱۶ می ۲۰۲۴) در سالن‌های نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. شرکت جی‌اس‌اس (GSS) دوره قبل در این نمایشگاه شرکت کرده و امسال نیز با به‌کارگیری تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)در رویداد seamless حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت جی‌اس‌اس (GSS)، این شرکت سال‌هاست راهکارهای نوین در صنعت بانکداری ارائه می‌دهد. جی‌اس‌اس به پشتوانه همین فعالیت‌ها امسال با به‌کارگیری تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی (Machine Learning) و همگام با فناوری‌های لبه تکنولوژی در رویداد seamless شرکت خواهد کرد. رویکرد این شرکت در این نمایشگاه داشتن نگاهی عمیق به بازارهای رقابتی جهانی و ترویج توسعه پایدار است. این رویداد در تاریخ ۲۵-۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار و در آن دستاوردها و راهکارهای خلاقانه در زمینه تکنولوژی بانکداری و پرداخت درون صنایع (Embedd Finance) معرفی می‌شود. محل غرفه شرکت جی‌اس‌اس (GSS)، سالن ۴ شماره C-22 است.

گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش (جی‌اِس‌اِس) در سال ۱۳۶۸ تأسیس شد و از ابتدای فعالیت خود، همواره پایه‌گذار و اجراکننده پروژه‌های نوین در عرصه تکنولوژی و فناوری اطلاعات بوده و بسیاری از خدمات ارائه‌شده توسط این مجموعه برای اولین‌بار در ایران و هم‌زمان با کشورهای توسعه‌یافته اروپایی به انجام رسیده است.
 از فعالیت‌های نوین گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش در زمینه فناوری اطلاعات می‌توان فعالیت در زمینه‌های سامانه‌های بانکداری نوین، پرداخت الکترونیک، حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای (IT، ریل، صنعت هوانوردی و سامانه‌های مبتنی بر تکنولوژی RFID & Smart Card) اشاره کرد. دامنه گسترده همکاران و شرکای بین‌المللی جی اس اس و الزام به ارائه خدمات بهتر به مشتریان، انگیزه تأسیس دفاتر این مجموعه در سایر نقاط جهان ازجمله کانادا، اروپا، شرق آسیا و خاورمیانه بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.