پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
علیرضا سانیانی مدیرعامل شرکت تراکنش همراه مانیتک شد
علیرضا سانیانی به سمت مدیرعامل شرکت «تراکنش همراه مانیتک» با نشان تجاری «مانیتک» برگزیده شد. در جلسه معرفی مدیرعامل جدید «مانیتک»، از خدمات و تلاشهای مهرداد خسروی، مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل جدید «مانیتک» با سابقهای ۲۵ساله در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بانکداری، ضمن داشتن تسلط و شناخت کامل از فرایندهای بانکداری و پرداخت خرد و الکترونیک شهری، در پروژههای مهمی همچون استقرار کُربنکینگ (Core Banking) بانک شهر، طراحی و ایجاد سامانه شعبه مجازی بانک گردشگری با احراز هویت دیجیتال بدون نیاز به حضور مشتری، راهاندازی شبکه ماهوارهای شعب بانک قوامین، طراحی پیادهسازی و راهاندازی سوئیچ آفلاین برای تسویهحساب تراکنشهای بلیت الکترونیک مشترک مترو و اتوبوس شهرداری تهران و طراحی و اجرای رصدخانه و مرکز کنترل و فرماندهی جمعیت هلال احمر نقش کلیدی ایفا کرده است.
سانیانی در کارنامه کاری خود همکاری با بانکهای مختلف ازجمله بانک شهر، گردشگری و قوامین را با سمتهایی نظیر معاون فناوری اطلاعات و رئیس دایره شبکه و امنیت اطلاعات دارد. وی همچنین بیش از ۱۱ سال بهعنوان معاون پرداختهای نوین و سرویسهای شهری و معاون مخابرات و الکترونیک و سختافزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران مشغول خدمت بوده است. آخرین سمت سانیانی پیش از انتصاب به سمت مدیرعاملی این شرکت، مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار جمعیت هلال احمر ایران بوده است.
علیرضا سانیانی، متولد ۱۳۵۲ و دانشآموخته دکتری مدیریت توسعه کسبوکار از دانشگاه تربیت مدرس است. او تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در رشته انتقال تکنولوژی کسب کرده و دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی برق الکترونیک است.
درباره شرکت مانیتک
شرکت «تراکنش همراه مانیتک» با نشان تجاری «مانیتک»، از کسبوکارهای شرکت «توسعه فنافزار توسن» با نشان تجاری «توسنتکنو» است و فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است. مانیتک با هدف گسترش «شبکه ماشینهای بانکی مستقل با مالکان حقیقی» و «بهینهسازی فعالیتهای مربوط به مدیریت و نگهداشت این شبکه در بانک» تأسیس شده و سعی دارد با نوآوری مستمر، توسعه خدمات ارزشافزوده و ارائه خدمات تخصصی بازاریابی و مکانیابی این ماشینهای بانکی، به افزایش «دسترسپذیری خدمات بانکی» و افزایش هرچه بیشتر «درآمد تراکنشی پذیرندگان حقیقی» کمک کند.