راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت معتمد مالیاتی گروه بهسازان فردا تأسیس شد / تسهیل خدمات‌رسانی مالی و مالیاتی با «وثوق»

به گزارش روابط عمومی هلدینگ بهسازان فردا، این هلدینگ یک شرکت معتمد مالیاتی تحت عنوان «وثوق» تأسیس کرده است.

شرکت وثوق به‌عنوان نهمین شرکت معتمد نوع اول در کشور به طور رسمی از ۱۵ اسفندماه سال جاری شروع به کار کرده است.

شرکت‌های معتمد شرکت‌هایی هستند که براساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان فعالیت می‌کنند و به شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که نمی‌توانند یا تمایلی به ارسال مستقیم صورتحساب‌های خود به سامانه مؤدیان ندارند، خدمت‌رسانی می‌کنند.

 پس از اینکه احمد جعفری سکان مدیریت گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا را به دست گرفت، شروع به تلاش برای اخذ موافقت سازمان امور مالیاتی کرد تا مجوز تأسیس یک شرکت معتمد در این هلدینگ را بگیرد.

 روال تأسیس یک شرکت معتمد بدین شکل است که ابتدا باید موافقت اصولی آن از وزارت اقتصاد و دارایی اخذ شود. سپس این موافقت اصولی باید طی شش ماه تبدیل به مجوز تأسیس شرکت معتمد از سازمان امور مالیاتی شود.

مجموعه بهسازان فردا در راستای اخذ مجوز تأسیس شرکت معتمد کنسرسیومی متشکل از هلدینگ بهسازان فردا، شرکت بهسازان ملت، شرکت به‌پرداخت، شرکت سیستم یاس ارغوانی و شرکت زیرساخت امن تراکنش ایجاد کرد. برآیند این کنسرسیوم شرکت توسعه اعتماد وثوق‌گستر شد که شرکت معتمد مالیاتی فناوران هوشمند بهسازان فردا است.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ هلدینگ بهسازان فردا موفق به اخذ موافقت اصولی برای تأسیس شرکت معتمد از وزارت اقتصاد و دارایی شد. زیرساخت‌های مورد نیاز حسب قانون و برابر الزامات ازجمله سامانه مؤدیان، سوئیچ جمع‌آوری و انتقال اطلاعات به سامانه مؤدیان مالیاتی، مرکز تماس، مرکز داده، نرم‌افزارهای کارت‌خوان، اپلیکیشن موبایل و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز از آبان سال جاری در شرکت وثوق فراهم شد.

در نهایت مجوز شرکت وثوق ۱۵ اسفندماه صادر شد و این شرکت به‌عنوان نهمین شرکت معتمد نوع اول و در کل دهمین شرکت معتمد مالیاتی در کشور به طور رسمی شروع به کار کرد.

اطلاعات بیشتر در تارنمای این شرکت به آدرس evtsp.com در دسترس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.