راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصد در شعب بانک گردشگری و اپلیکیشن توبانک

گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) با نرخ سود ۳۰ درصد از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه در شعب بانک گردشگری سراسر کشور و اپلیکیشن توبانک عرضه خواهد شد.

این بانک در سال «مهار تورم و رشد تولید» با هدف تأمین مالی سرمایه در گردش طرح‌های با بازدهی بالای واحدهای تولیدی، گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را عرضه می‌کند.

این گواهی سپرده خاص با مجوز بانک مرکزی و نرخ سود علی‌الحساب سالانه ۳۰ درصد عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پرداخت سود ماهانه، معاف از مالیات، امکان بازخرید قبل از سررسید و استفاده به‌عنوان وثیقه دریافت تسهیلات بانکی از مهم‌ترین مزایای گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصد است.

متقاضیان برای استفاده از مزایای این گواهی سپرده، از روز ۱۱ بهمن‌‌ماه تا روز ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت هفت روز کاری فرصت دارند به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور یا اپلیکیشن توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری، مراجعه و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

گفتنی است پیش از این بانک مرکزی دستورالعمل انتشار گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب بانکی ۳۰ درصد سالانه (پرداخت سود ماهانه) را با هدف تأمین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی به شبکه بانکی ابلاغ کرده بود.

اپلیکیشن توبانک را می‌توان برای سیستم‌عامل اندروید و IOS مستقیماً از وب‌سایت توبانک دریافت کرد. همچنین برای دریافت ورژن اندروید، امکان دانلود از طریق اپلیکیشن کافه‌بازار، گوگل‌پلی و مایکت وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.