راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیام دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ اعلام شد

دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ با عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌رو» در مهر ماه برگزار می‌گردد. دکتر جلال رسول‌اف، دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ درباره هدف برگزاری این کنفرانس گفت: «پس از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی (ایکوبیگ) در سال ۱۳۹۰، و دستاوردها و موفقیت ارزنده‌ای که براساس نظرسنجی‌ها، از این رهگذر کسب شد؛ اکنون در طلیعه دورانی جدید از تحول اقتصادی و مدیریتی در کشور هستیم.

دکتر جلال رسول‌اف، دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ
دکتر جلال رسول‌اف، دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ

بدون تردید، هرچه نهادهای مختلف کشور برای رویارویی با چالش‌های جدید در اقتصاد و به‌ویژه صنعت بانکداری (به دلیل بانک‌محور بودن اقتصاد ایران)، آماده‌تر و برای بهره‌برداری از فرصت‌های نوین چابک‌تر باشند؛ بهره‌مندی‌های ملی و جهانی بیشتری حاصل شده و نفع نهایی، نصیب ملت عزیز و صبور کشورمان خواهد بود.

لذا دبیرخانه ایکوبیگ تصمیم گرفت برای بهره‌جویی از شرایط مناسبی که احتمالا می‌تواند فراهم گردد، بار دیگر با استمداد از نخبگان اقتصادی و فرهیختگان نظام بانکی، چالش‌های پیش‌رو و راه‌های برون‌رفت از آنان را در صنعت بانکداری بررسی نموده و نتایج را در چارچوب دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی، تحت عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌رو» در اختیار متخصصان، دانش‌پژوهان و سیاست‌گذاران کشور قرار دهد و باتوجه به این واقعیت‌ها، سال ۱۳۹۳، زمان مناسبی برای برگزاری دومین کنفرانس، تشخیص داده شد.

دبیرخانه کنفرانس، از هرگونه پیشنهادی که بنواند در اثربخش‌تر کردن نتایج این رویداد موثر واقع شود استقبال می‌نماید.»

لازم به ذکر است دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ با عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌رو» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای حضور در این رویداد می‌توانند به سایت دبیرخانه کنفرانس ایکوبیگ به آدرس www.icobige.ir مراجعه کنند.

منبع: ایکوبیگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.