راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گالری NFT در ایران با حمایت سرمایکس برگزار می‌شود

به مناسبت پانزدهمین سالگرد تولد بیت‌کوین، یک دورهمی برای حمایت از هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود. در این دورهمی از هنرمندان ایرانی دعوت شده آثار خود در قالب NFT را در نمایشگاهی با حضور سرمایه‌گذاران، علاقه‌مندان و متخصصان حوزه بلاکچین، رمزارز و NFT به نمایش بگذارند.

 به گزارش روابط عمومی صرافی سرمایکس، این نمایشگاه در ١٣ دی‌ماه به مناسبت تولد بیت‌کوین توسط دیفایر با حمایت صرافی سرمایکس در «گالری دوست» برگزار و بیش از ۴۰۰ اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.


فراخوان نمایش آثار هنرمندان NFT ایرانی


چند سالی است که واژه NFT وارد دنیای رمزارزها شده است. توکن NFT مخفف Non-FungibleToken و نشان‌دهنده یک دارایی دیجیتال تعویض‌ناپذیر است. برای مثال می‌توان به آثار هنری یا مجموعه‌های کلکسیونی اشاره کرد.

از معروف‌ترین توکن‌های NFT جهان کریپتو می‌توان به مجموعه میمون‌های کسل (Bored ApesYacht Club)، اتر راکس (EtherRocks) و کریپتو پانکس (CryptoPunks)، آرت بلاکس (Art Blocks)، کول‌کتس (Cool Cats) و اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) اشاره کرد.

رسانه دیفایر برای ورود کاربران ایرانی به این عرصه، گالری NFT مخصوص هنرمندان ایرانی را به مناسبت تولد بیت‌کوین برگزار می‌کند. آثار منتخب پس از فرآیند کیوریتینگ توسط مدرسه ان‌اف‌تی‌یار برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران به نمایش گذاشته می‌شود.

اگر شما هم جزو هنرمندان و علاقه‌مندان به این صنعت هستید می‌توانید برای شرکت در این دورهمی اقدام کنید.

نحوه نمایش آثار

  • هر هنرمند می‌تواند تنها لینک یک اثر را برای شرکت در فراخوان ارسال کند.
  • آثار حتماً بایستی در یکی از پلتفرم‌های معتبر مانند آبجکت، فاوندیشن، اوپن‌سی و… به NFT تبدیل شده باشد.
  • آثار منتخب به صورت دیجیتال به نمایش درخواهد آمد.

البته مهلت ارسال آثار به پایان رسیده و دیگر نمی‌توان اثر جدیدی ثبت کرد.


تاریخ و محل برگزاری گالری


نمایشگاه در تاریخ ۱۳ دی مصادف با تولد بیت‌کوین برگزار می‌شود. در این روز همراه با نمایش آثار NFT یک دورهمی‌ دوستانه به بهانه سالروز تولد بیت‌کوین نیز برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان این حوزه بتوانند روزی که باعث خلق دنیای حال حاضر NFTها، رمزارزها و بلاکچین شد را در «گالری دوست» جشن بگیرند.

لازم به ذکر است علاوه بر نمایشگاه حضوری، یک نمایشگاه متاورسی نیز از آثار منتخب به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

سرمایکس به‌عنوان یکی از صرافی‌های رسمی ارز دیجیتال در کشور، حامی اصلی این رویداد است. امیدواریم با حمایت از چنین دورهمی‌های بلاکچینی، قدم کوچکی برای جامعه بزرگ کریپتویی کشور برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.