راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد 43درصدی کاربران آبان‌تتر در سال ۲۰۲۳ / آبان‌تتر یک‌میلیونی شد

صرافی آبان‌تتر ضمن بیان اینکه تعداد کاربران این صرافی در سال 2023 رشد 43درصدی داشته، اعلام کرد: «تعداد کاربران این صرافی از یک میلیون نفر عبور کرده است.»

به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر، روز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲، تعداد کاربران این صرافی از یک میلیون نفر عبور کرد. فرهاد فلاح، مدیرعامل آبان‌تتر در این زمینه اعلام کرد: «بیش از پنج سال از آغاز فعالیت آبان‌تتر می‌گذرد و ما اکنون این فرصت را داریم که به‌عنوان یکی از سه صرافی بزرگ ایرانی، به بیش از یک میلیون کاربر فعال خدمت‌رسانی کنیم.»

بنا بر گزارش سال ۲۰۲۲ آبان‌تتر، تعداد کاربران این صرافی در پایان سال میلادی گذشته، بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر بوده است. اکنون، در آستانه سال میلادی جدید، تعداد کاربران فعال صرافی آبان‌تتر با رشد بیش از ۴۳درصدی، از یک میلیون نفر عبور کرده است. 

فلاح، مدیرعامل آبان‌تتر در این باره اعلام کرد: «میلیونی شدن آبان‌تتر در آستانه پنج‌سالگی این صرافی اتفاق مهمی است که با وجود تمام چالش‌ها و محدودیت‌هایی که همواره از سمت رگولاتوری و نهاد حاکمیت از یک سو و تحریم‌ها از سوی دیگر نسبت به کسب‌وکارهای رمزارزی در ایران اعمال می‌شود، محقق شده است.»

تحقق این مهم حاصل تلاش بی‌وقفه‌ تیم آبان‌تتر و البته اعتماد کاربران به ما بوده است.

در طول پنج سال فعالیت آبان‌تتر، این صرافی همواره به امنیت دارایی و اطلاعات کاربران خود متعهد بوده و بی‌وقفه تلاش کرده تا بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن برای کاربران خود فراهم کند و در بزنگا‌ه‌های مهم، با تمام توان، حافظ امنیت و آرامش خاطر کاربران خود باشد. اعتماد یک میلیون کاربر به صرافی آبان‌تتر، بدون شک، تأییدی بر رفتار متعهدانه‌ این صرافی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.