راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه‌های ویژه استودیو راه‌کار در رویداد دوروزه 9 ژانویه / از مستندسازی وقایع رویداد تا بحث‌های داغ درباره آینده اکوسیستم

دو هفته‌ دیگر، سومین رویداد 9 ژانویه به مدت دو روز مصادف با 19 و 20 دی‌ماه در کتابخانه ملی برگزار می‌شود. این رویداد علاوه بر سخنرانی‌‌ و پنل‌های تخصصی، بخش‌های دیگری ازجمله نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی و کارگاه‌های آموزشی هم دارد. والکس، کاریزما، نوبیتکس، آبان‌تتر، هیتوبیت، فرهاد اکسچنج و زربان حامیان رویداد 9 ژانویه هستند.

محتوایی که در سالن اصلی رویداد طی دو روز ارائه خواهد شد‌، مسائل و اولویت‌های مختلف این اکوسیستم را از دریچه نگاه کارشناسی و آسیب‌شناسانه بررسی می‌کند و فرصت‌ها و تهدیدهای مختلف این فضا را پیش روی مخاطبان و ذینفعان رویداد قرار می‌دهد. همچنین با حضور بیش از ۵۰ مهمان و سخنران و پنلیست، بیش از ۲۰ ساعت محتوای کارشناسی هم ارائه خواهد شد.

استودیو راه کار به‌عنوان بازوی تولید و انتشار محتوای تصویری رویداد 9 ژانویه، در کنار رسانه‌های آنلاین و چاپی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار ازجمله رمزارز، کارنگ و راه پرداخت در این رویداد حضور فعال دارد.

استودیو راه‌کار علاوه بر مستندسازی و تولید محتوای ویدئویی در دو روز برگزاری رویداد، در سالن فرهنگ مجموعه کتابخانه ملی اقدام به برپایی استودیویی برای ضبط برنامه‌های متنوع در حین برگزاری رویداد 9 ژانویه کرده است تا در روزهای 19 و 20 دی‌ماه با مدیران کسب‌وکارهای حاضر در رویداد، کارشناسان و متخصصین این حوزه و چهره‌های سرشناس فعال در اکوسیستم رمزارزی ایران گفت‌وگو کند.

این گفت‌وگوها موضوعاتی مانند بررسی دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در طول یک سال گذشته، داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد، تغییرات حوزه بلاکچین و رمزارزها، اهمیت کامیونیتی در توسعه اکوسیستم رمزارزی، سرمایه‌گذاران خرد و نقش آنها در اکوسیستم‌های تازه مالی، صنعت مدیریت دارایی و بازار رمزارزها، ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران، نوآوری‌ها و فناوری‌های مالی و آینده‌ای که صنعت مالی غیرمتمرکز رقم خواهد زد، دستاوردها و شکست‌های پول بانک مرکزی، بررسی محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران، کامیونیتی‌ها و پول‌های اختصاصی دیفای و روندهای تأثیرگذار رمزارز و بلاکچین را در بر خواهند گرفت. گفت‌وگوها، در روزهای پس از رویداد 9 ژانویه از طریق رسانه‌های کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در قالب ویدئو منتشر خواهند شد.

رویداد ۹ ژانویه ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.