راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان برداشت چهار رمزارز به تترلند اضافه شد / چگونه در صرافی تترلند برداشت رمزارزی داشته باشیم؟

صرافی تترلند امکان برداشت چهار رمزارز غیر از تتر را فراهم کرد. در حال حاضر امکان برداشت ارزهای بیت‌کوین، اتریوم، کاردانو و ریپل فراهم است و کاربران با افزودن کیف پول مقصد خود می‌توانند اقدام به برداشت ارز کنند.

در صرافی تترلند کاربران با واردشدن به قسمت کیف پول، برداشت و برداشت ارز می‌توانند ارزهای خود را برداشت کنند. روابط عمومی تترلند همچنین اعلام کرده که در ادامه، ارزهای دیگری به سرویس برداشت ارز این صرافی اضافه خواهند کرد.


نحوه برداشت رمزارز در تترلند


کاربران صرافی تترلند برای برداشت رمزارزهایی همچون Eth ،XRP ،ADA ،BTC ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شوند و سپس از بخش کیف پول وارد بخش برداشت شده و سپس مطابق تصویر زیر روی برداشت ارز کلیک کنند.

در مرحله بعدی ابتدا باید روی کادر نماد کوین کلیک کنند تا رمزارز مورد نظر را انتخاب کنند. پس از انتخاب هر رمزارز حداقل میزان برداشت و کارمزد شبکه به‌ صورت کادری در سمت چپ تصویر قابل مشاهده است. مشابه تصویر زیر در سه کادر به ترتیب می‌توان مقدار برداشت، نوع شبکه مقصد و آدرس کیف پول مقصد را مشاهده کرد.

پس از وارد کردن آدرس کیف پول مقصد، مشابه تصویر، زیر می‌توان میزان کارمزد برداشت و در نهایت میزان دریافتی نهایی را مشاهده کرد.

در مرحله آخر بعد از بررسی مجدد و اطمینان از میزان و آدرس شبکه باید روی گزینه برداشت کلیک کرد و کد یکبارمصرف ارسال‌شده را وارد کرد تا در نهایت مرحله پردازش تراکنش آغاز شود.

نکته: هنگامی که کاربر قصد برداشت رمزارز ریپل با نماد اختصاری XRP به مقصد صرافی یا وب‌سایت‌هایی را دارد که از کیف پول اشتراکی استفاده می‌کنند حتماً باید در بخش برداشت رمزارز از گزینه Memo، کد ممو یا Tag را وارد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.