راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بروز اختلال در سامانه هوشمند برخی از جایگاه‌های بنزین سراسر کشور / عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌ها به صورت آفلاین

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که از ساعتی پیش برخی جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور دچار اختلال شده و از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده‌اند.

به گزارش صداوسیما، از صبح امروز برخی جایگاه‌های سوخت در برخی نقاط کشور برای عرضه بنزین و گازوئیل با اختلال مواجه شده‌اند. شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و بخش‌های فنی و امنیتی مربوطه در تلاشند تا ابعاد این مسئله روشن شود. در حال حاضر، مراجع مسئول از مردم خواسته‌اند فعلا از مراجعه به پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند.

به گفته منابع آگاه، بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت ممکن است ناشی از «خرابکاری بیرونی» باشد.

وزارت نفت در واکنش به شایعات فضای مجازی اعلام کرده که اختلالِ پیش‌آمده در جایگاه‌های سوخت به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد و شایعه افزایش قیمت بنزین «کذب محض» است.


عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین


شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت نیز اعلام کرده است که اختلال فنی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

« به اطلاع عموم هموطنان شریف ایران می‌رساند نظر به بروز اختلال فنی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد. کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل بوده و تا ساعاتی دیگر تمام جایگاه‌ها به وضعیت عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد. سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و بعد از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.»

طبق این گزارش گروه هکری صهیونیستی گنجشک درنده مسئولیت هک جایگاه‌های سوخت را بر عهده گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.